۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند

دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند

ایلام-مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از مظلوم و حقیقت است، گفت: دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در ایلام اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و حقیقت است و آرمان اصلی امروز رهایی قدس شریف است.

وی افزود: همه سردمداران رژیم صهیونیستی و تحلیلگران دنیا فروپاشی اسرائیل را جدی می دانند لذا این رژیم دیگر به فکر توسعه نیست بلکه به فکر ابقای خود است و این در حالی بوده که قبل از پیروزی انقلاب به فکر تسخیر نیل تا فرآت بود.

سردار جوانی بیان داشت: شکست جنگ های غزه و ۳۳ روزه مهر تاییدی بر شکست سیاست های اسرائیل در منطقه است.

وی افزود: این مهم نشات گرفته از حمایت مسلمانان به خصوص جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و نیز شکل گیری جریان های مقاومت در مقابل جریان سازش در منطقه است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه حضور مردم در روز قدس آثار و برکات فراوانی دارد و دشمنان از این حضور نگران اند، گفت: با اطمینان خاطر می توان گفت اگر انقلاب اسلامی پدید نمی‌آمد و جمهوری اسلامی شکل می‌گرفت و روز قدس به وجود نمی‌آمد امروز شاهد حضور صهیونیزم بین الملل در منطقه بودیم.

وی افزود: با قیام ملت ایران که قیام الله بود انقلاب اسلامی پیروز شد که رهبری آن یعنی حضرت امام در خصوص نگاه فلسطین و قدس شریف بود که فرمودند: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و نگاه حضرت امام مبنای حرکت جمهوری اسلامی در خصوص قدس شریف شد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز ما و آزادی خواهان جهان باید نقشه های سوم را بشناسند و با حضور در صحنه توطئه ها را خنثی کنند تا روزی به امامت امام مسلمین در مسجدالاقصی نماز برپا کنیم.

وی افزود: ایجاد گروه های تروریستی و ناامنی ها به خاطر خاموش کردن قیام الهی مردم ایران است، می خواستند ایران را به سوریه و عراق تبدیل کنند و جنگ قومی و مذهبی به راه بیاندازند اما با بصیرت رهبر انقلاب و مدافعان حرم این دسیسه ها صورت نگرفت.

وی افزوذ: حمله موشکی سپاه مثلث امریکا و اسرائیل و سعودی را در شوک فرو برده است، سپاه در صحنه بوده و همیشه بیدار است؛ منبع تهدید را در سرچشمه منهدم می کنیم.

سردار جوانی تصریح کرد: حمله اخیر موشکی سپاه تنها یک سیلی کوچک بود.

کد خبر 4012603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha