۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲

وزیر سابق اطلاعات:

آمریکا در حال فروپاشی است/سیلی سنگین انقلاب بر گونه استکبار

آمریکا در حال فروپاشی است/سیلی سنگین انقلاب بر گونه استکبار

اصفهان - وزیر اسبق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی منشا از میان رفتن امپریالیسم سرمایه داری یعنی آمریکا است، براساس اطلاعات دقیقی که داریم آمریکا درحال فروپاشی است و منشا آن، انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر مصلحی ظهر جمعه در مراسم ویژه روز قدس در مصلای اصفهان، اظهار داشت: وارد صدمین سالی می شدیم که اعلامیه بالفور توسط روباه پیر انگلیس ایجاد و رژیم صهیونیستی را شکل داد.

وی با بیان اینکه دنیای اسلام در مقطعی از زمان از انسجام ویژه‌ای برخوردار بود و این اتحاد وضعیت نا امید کننده‌ای را برای استکبار و صهیونیست‌ها ایجاد کرد، افزود: به همین دلیل استکبار و سه سرویس اطلاعاتی سیا، ام آی‌ایکس و موساد از حدود ۲۰ سال پیش در این راستا برنامه ریزی کردند که مسئله قدس را از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند و در این راه سران خود فروخته برخی کشورهای اسلامی را نیز با خود همراه کردند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه  در یک سوم قرآن کریم به تاریخ گذشتگان و به ویژه نقش یهود در وقایع مختلف پرداخته شده است، بیان داشت: یهودِ صهیونیسم در طول تاریخ بشر و در عرصه‌های مختلف در به انحراف کشیدن بشریت برای اهداف نژاد پرستانه اقدامات سنگینی شکل داده است.

وی با اشاره به آیه ۵۱ سوره مائده ابراز داشت: خداوند در این آیه خطاب به مومنان و افرادی که دعوت پیامبر را پذیرفتند می‌گوید که همراه و پیرو یهود نباشید.

اتحاد یهودی، غربی، عربی در حال شکل‌گیری است

مصلحی ابراز داشت: امروز اتحاد یهودی، غربی، عربی در حال شکل‌گیری است بدین منظور که مسئله قدس و فلسطین در حاشیه باشد و در این فضا طراحی سنگین برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشند؛ این مسئله‌ای است که در زمان پیامبر نیز قابل مشاهده بود. 

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در مسیر حاکمیت دین با این مشکل روبرو بود، اضافه کرد: ایشان با افراد خودفروخته‌ای که مومن بوده و حتی حرکت‌های انقلابی داشتند در این راه دچار مشکل شدند و بر این اساس خداوند با صراحت در آیه این مسئله را بیان می کند که ولایت‌مدارِ یهود نباشید.

وزیر اسبق اطلاعات با تاکید بر اینکه مسئله قدس موضوعی عربی - صهیونیستی و مختص  یک منطقه نیست، تصریح کرد: مسئله  قدس مربوط به دنیای اسلام است و این مطلب در گفتمان رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) دیده می شود.

وی با بیان اینکه امام به عنوان معمار  کبیر انقلاب حرکتی را پایه گذاری کرد که امروز عرصه های مختلف در دنیا را فتح می کند، ابراز داشت: ایشان بیان می دارند که مسئله قدس مسئله شخصی نیست و مخصوص به یک کشور و یا مسلمان جهان در عصر حاضر نیست بلکه حادثه‌ای برای موحدان جهان و مومنان اعصار گذشته حال و آینده است، از روزی که مسجدالاقصی پی‌ریزی شد تا زمانی که این سیاره در نظام هستی در گردش است.

انقلاب اسلامی هستی استکبار و امپریالیسم سرمایه‌دارای آمریکا را هدف قرار داده است

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسینجر بیش از ۲۰ سال قبل گفته است برای توقف این ماشین قوی (نفوذ مکتب تشیع و انقلاب اسلامی در جهان) که را ه افتاده است و در حالِ به خطر انداختن هستی ماست هیچ راهی نداریم جز اینکه جنگ شیعه و سنی به راه بیندازیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هستی استکبار و امپریالیسم سرمایه‌دارای آمریکا را هدف قرار داده است، بر اساس اطلاعات دقیقی که دارم به حول و قوه الهی آمریکا در حال فروپاشی است  و منشا این امر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر در گوگل بحث فروپاشی آمریکا را مورد جست و جو قرار گیرد، ۱۳ میلیون مقاله در این ارتباط در اختیار فرد قرار می گیرد، با بررسی‌هایی متوجه شدیم این ۱۳ میلیون تمامی توسط اندیشمندان دنیا استکباری آمریکا یعنی اساتید دانشگاه‌ها و هیئت‌های علمی آمریکا نگاشته شده است.

وزیر اسبق اطلاعات اظهار داشت: بخش عمده این مقالات اصرار دارد که انقلاب اسلامی منشا از میان رفتن امپریالیسم سرمایه داری یعنی آمریکا است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، نظامی دربن بست قرار گرفته است، بیان داشت: اینها مسایلی است که خود سردمداران دنیا استکبار به آن اعتراف کردند، اگر ترامپ حرکت مذبوحانه شیرگاو دوشیدن را در سفر به عربستان مطرح می کند به دلیل آن است که در فضای دنیای سرمایه داری دچار بحران است.

مصلحی تصریح کرد: در بعد اقتصادی ترامپ می گوید ۲۰ تریلیون بدهی داریم، وضعیت ما خراب است، کشوری داریم که به جاده، تونل، پل، فرودگاه های جدید نیاز داشته اما پولی ندارد و هزینه بیمه درمانی سربه فلک می زند، شاهد افزایش قتل در شهرها هستیم، بدهی‌هایی داریم که در ۴۵ سال گذشته بی سابقه است؛ بدین شکل رئیس جمهور آمریکا خودش رسیدن به بن‌بست اقتصادی را تعریف می‌کند.

اندیشمندان دنیای استکبار رو به اسلام آورده‌اند

وی با بیان اینکه به رغم ایجاد فضاهای اسلام هراسی اندیشمندان دنیای استکبار رو به اسلام آورده اند چراکه می بینند اسلام در حال فتح عرصه‌های مختلف است، ابراز داشت: شهرک صهیونیستی هالیوود یکی از ابزارهای اسلام‌ستیزی است که همه هستی خود را در این راه گذاشته است، شهرک هالیوود را ۴۰ یهودی صهیونیست طراحی کردند و حتی در بخش‌هایی از فیلم محمد رسول الله نیز این اسلام هراسی را مشاهده‌ می‌کنیم.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: مطابق تحقیقات سیا و ام آی ایکس علت اینکه اندیشمندان اروپا و امریکا رو به اسلام آوردند به دلیل این است که کتاب قران راه‌های خروج از بن بست در مسایل جتماعی، سیاسی و فرهنگی را پیش روی آنها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دنیای استکباری قصد در از میان بردن جبهه مقاومت در منطقه را دارد، اضافه کرد: اگر داعش و جیش النصر سراغ دشمن اصلی دین یعنی صهیونیست‌ها می رود و مجروحان آنها در بیمارستان‌های صهیونیست ها پیدا می‌شود، از این رو است که خود آنها این گروه‌ها را ایجاد کردند تا مسئله قدس و مقاومت را به حاشیه ببرند و در این مسیر مجموعه سه ضلعی غربی،عربی و عبری شکل گرفته و پیش می رود.

مصلحی با بیان اینکه این مجموعه به دنبال این هستند که ارتباطات کشورهای اسلامی را با صهیونیست ها عادی کنند، اظهار داشت: در وضعیت درگیری قدرتِ خاندان آل سعود، وقتی ولیعهد قبلی برکنار شد تا فرد جدیدی روی کار آید تعداد قابل توجه هواپیمای صهیونیستی از اسرائیل به عربستان آمد تا جلوی کودتا را بگیرد.

صهیونیست‌ها بازار کشورهای خلیج فارس را در اختیار دارند

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها بازار کشورهای خلیج فارس را در اختیار دارند و با این کشورها به توافق رسیدند تا آرم ها وعلائم صهیونیستی را بردارند و بازار در اختیار آنها باشد. 

وزیر اسبق اطلاعات گفت: تمامی این حرکت‌ها برای این است که مقابله با انقلاب اسلامی و مقاومت شکل گیرد، آل سعود از ابتدای شکل گیری بر اساس توافقی دارای سند، تعهد داده است وظیفه حفظ این سیستم صهیونیستی را برعهده دارد و اساس شکل‌گیری آل سعود بر اساس این توافق است.

وی تاکید دوباره بر اینکه اولین اقدام بعد از بیداری اسلامی در منطقه با طراحی صهیونیست‌ها از میان بردن جبهه مقاومت در منطقه است و بر این اساس با همه هستی به میدان آمدند، ابراز داشت: وقتی بیداری اسلامی شکل گرفت برخی آن را طراحی آمریکایی ها دانستند اما با اطلاعات قوی که  در ان زمان داشتیم به خوبی می دانستیم این حرکت خودجوش منشا گرفته از انقلاب اسلامی است.

با بیداری اسلامی، استکبار سیلی ناگهانی از انقلاب خورد

وی با بیان اینکه داعش از این رو شکل گرفت تا اولین اقدام را در مقابله با بشار اسد به عنوان یکی از محورهای مقاومت در منطقه انجام دهند، تصریح کرد: وقتی بیداری اسلامی شکل گرفت استکبار سیلی ناگهانی از انقلاب خورد و درگیر سنگینی درون سیا شکل گرفت که چرا برای این امر طراحی مقابله نداشته‌اند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: آنها تصمیم گرفتند از همین فرصت استفاده و جلوی پیشروی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را بگیرند و بر این اساس در گام نخست طرحی را پیاده‌ کردند و راهپیمایی کوچکی داخل سوریه رخ داد؛ من در آن زمان وزیر اطلاعات بودم و حتی خودم به سوریه سفر کردم.

مصلحی گفت: ما متوجه شدیم این حرکت بر اساس طراحی سیا است تا از فرصت بیداری اسلامی استفاده و مقاومت را با از میان بردن جبهه مقاومت از میان ببرند و در نهایت نوبت به انقلاب اسلامی برسد.

وی اضافه کرد: پس از این طراحی دنیا استکبار ناگهان با آینده نگری و حرکت حکیمانه رهبر انقلاب مواجه شدند چراکه جبهه مقاومت به جمع بندی رسید که بشار اسد باید بماند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه طرح مستکبران برای براندازی جبهه مقاومت ۶ ماهه بود، اظهار داشت: اکنون  بیش از ۶ سال از این حرکت می گذرد، استکبار با همه هستی به میدان آمد، اروپایی‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها داعش وجیش النصره را ایجاد کردند، درهم و دلار آل سعود و کشورهای خلیج فارس به میدان آمد تا بشار برود اما در نهایت حرف مقاومت به نتیجه رسید.

وی افزود: این برای ما درس عبرتی است که مقاومت حتی در اقلیت اگر در صحنه بماند پیروزی میدان خواهد بود.

مصلحی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت در حال پیشروی است، گفت: رهبر انقلاب در فرمایشات حکیمانه خود با آینده نگری بزرگ این بشارت را دادند که در بیست و چند ساله آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: سیا فکر می کند در مصر حرکت بیداری اسلامی را متوقف کرده است، اگر این گونه است حرکت آنها در همراهی با ترامپ و ایستادن در برابر حماس چه معنایی دارد، شاید جلوی پیشروی این حرکت را گرفتند اما یقین بدانند متوقف نشده است.

وزیر اسبق اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به شلیک موشک به دیرالزور سوریه توسط سپاه اشاره کرد و گفت: این اقدام که در پیروی از تدبر و برنامه رهبری به عنوان فرمانده کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح که با هماهنگی با مجموعه موشکی سپاه انجام شد، بزرگ‌ترین افتخار را برای هر ایرانی به همراه داشت و مجموعه آمریکا وصهیونیست‌ها را به هم ریخت.

وی ادامه داد: مطابق اطلاعات ما این اقدام موجب  سردرگمی و به هم ریختگی دشمنان شده است، مسافت طی شده، دقت در نقطه زنی این موشک‌ها  برای استکبار پیام دارد و آنها را دریافت می‌کند.

مصلحی تصریح کرد: به حول و قوه الهی مقاومت در منطقه به اوج خود خواهد رسید، استکبار علی رغم طراحی‌های خود وقایع یمن را می بیند که با وجود کشتارها مقاومت در یمن چه کارهایی می‌کند.

وی ادامه داد: امروز حکومت عراقی که در مقطعی استکبار همه هتسی خود را برای آن گذاشت تا در برابر انقلاب اسلامی بایستد با کجا مرتبط است.

کمک ۴۰ میلیاردی عربستان به صدام در زمان جنگ تحمیلی

وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: ولیعهد عربستان در جلسه‌ای رسمی که برای مذاکره در ابتدای قضایای سوریه داشتیم جلوی چشم هزاران دوربین و خبرنگار از رسانه های مختلف با وقاحت و قلدری گفت دردوران هشت ساله جنگ با صدام با همه هستی از صدام حمایت و بیش از ۴۰ میلیارد دلار به صدام کمک کردیم.

وی با بیان اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس در هشت سال جنگ در مجموع  ۷۰ میلیارد دلار به صدام کمک کردند، گفت: در جواب تنها سه سوال از وی پرسیدم، صدامی که با همه هتسی از وی دفاع کردید کجاست جمهوری اسلامی کجاست؟،صدام با پول چه کسی جز شما ساقط شد، حکومت عراق امروز با شماست یا انقلاب اسلامی؟ .

مصلحی تاکید کرد: دشمنان بدانند برای به حاشیه بردن مسئله فلسطین کور خوانده‌اید، به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی عرصه های مختلف را فتح و به زودی شاهد نابودی اسرائیل به پیش‌بینی رهبر خواهیم بود.

تقسیم کار دشمنان برای مقابله با انقلاب با وجود اختلاف نظرها

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی اختلاف نظر و سلیقه دارد، گفت: نکته مهم اینکه دشمنان در اختلاف نظر و سلیقه‌ها به جای اینکه به جان هم بیفتند تقسیم کار می کند.

وزیر اسبق اطلاعات اظهار داشت: در قضیه برجام ببینید آمریکا و اروپا چه برخوردی دارد؛ اروپایی‌ها رفت و آمدهای مختلف به کشورمان دارد که  ثمری جز تفاهم نامه ندارد.تفاهم نامه یعنی گپ و گفت و با قرارداد فرق دارد.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها برای مقابله با انقلاب این راه را پیش گرفتند و آمریکایی‌ها نیز همان مسیر عربده‌کشی را دنبال می کند اما به فرموده رهبر هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مصلحی اظهار داشت: وحدت در کشور و جلوگیری از دو قطبی سازی جایگاه ویژه ای دارد، افرادی که خواسته یا ناخواسته در راستای دوقطبی‌سازی کار می کنند بزرگترین جنایت را در راه شهدا و انقلاب اسلامی دارند.

باید محور همه حرکت‌های ما حول راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد

وی با تاکید بر اینکه باید محور همه حرکت‌های ما حول راهبردها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد، اضافه کرد: اینکه یک روز موشک را زیر سوال برده و بعد از افتخارآفرینی آن را منتسب به خود کنیم عملکرد درستی نیست. باید مسیر وحدت را پیش بگیریم تا حتی کوچک‌ترین مشکلات را حل کنیم.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه باید راهبردهای چهارگانه‌ای که رهبری در ارتباط با بحث مقاومت در منطقه و جبهه مقاومت پش روی ما گذاشتند در تمام حرکت ها مدنظر قرار دهیم، بیان داشت: این راهبردها حمایت از مقاومت در منطقه و مسئله فلسطین‌، مسلح‌سازی کرانه باختری در راستای حذف رژیم صهیونیستی، فشار بر این رژیم حامیان غربی آن و  کنارگذاشتن انگیزه های قدرت طلبانه و اتحاد دنیای اسلامی در برابر صهیونست‌ها را شامل می‌شود که که شاید زمان بر و هزینه بر است اما در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی رایگان به دست نیامده و به ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی رخ داده  است، ما ۱۷ هزار شهید ترور از رئیس جمهور تا دست فروش واکسی در کشور داریم.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: اتحاد دنیای اسلام نیز هزینه دارد، این اتحاد در یمن، سوریه، لبنان و بحرین در حال شکل گیری است و با حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی توسط جبهه مقاومت خواهیم بود.

مصلحی گفت: اصفهان استان و شهری است که در همه عرصه‌های چهار دهه عمر انقلاب اسلامی همه جا الگو بوده است و الگوهای بزرگی را به انقلاب معرفی و پیشتاز و یپش قدم در روحیه انقلابی و گسترش این روحیه است.

وی اضافه کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب از ضروریات انقلاب قرار داده و تاکید بر آن دارند این استان می‌تواند مانند تمام عرصه‌های دیگر الگودهی داشته و نقش بزرگ خود را به خوبی ایفا کند.

کد خبر 4012655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha