۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱

مشاور فرمانده کل قوا در مراسم روز قدس تبریز عنوان کرد؛

ضرورت قطع ارتباط کشورهای اسلامی بااسرائیل/ترامپ به فکرجیب خود است

ضرورت قطع ارتباط کشورهای اسلامی بااسرائیل/ترامپ به فکرجیب خود است

تبریز – مشاور فرمانده کل قوا بر ضرورت قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل تاکید کرد و گفت: نابودی اسرائیل غاصب نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی ظهر امروز جمعه در مراسم روز قدس تبریز با بیان اینکه آمریکا پل ارتباطی صهیونیست‌ها با آل سعود است، گفت: پس از شکست‌ های پیاپی عربستان سعودی‌ ارتباط خود با اسرئیل را علنی کرده‌ است.

وی با بیان اینکه عربستان دلیل شکست خود را در یمن و منطقه از ایران می‌داند، ادامه داد: امروز عربستان درحال کشاندن جنگ به ایران است اما باید گفت که این خیال را به گور خواهند برد.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه موشک ‌های حزب‌ الله آماده‌ شلیک به سمت اسرائیل است، گفت: راه‌ حل مقابله با نقشه‌های آمریکا و اسرائیل قطع ارتباط کشورهای اسلامی با صهیونیست ‌ها است.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه ترامپ یک تاجر است و به فکرجیب خود است، گفت: توطئه قطع ارتباط با قطر هم بعد از سفر ترامپ ایجاد شد.

کرانه‌ باختری باید مسلح شود

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه کرانه‌ باختری باید برای دفاع از امنیت و حقوق خود مسلح شود، افزود: راهبرد بعدی بازگشت تمام آورگان فلسطینی و برگزاری رفراندوم برای تشکیل حکومت دموکراتیک است.

وی با بیان اینکه امروز حزب الله لبنان با اسرائیل مماشات نخواهد کرد، گفت: نیروهای حزب الله به نیروی قدرتمندی برای مقابله با اسرائیل تبدیل شده‌ اند.

مشاور فرمانده کل قوا در خصوص داعش نیز گفت: تروریست ‌های داعش خارج ‌شدگان از دین هستند و اسرائیل و آمریکا از آنها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ایجاد تفرقه بین مسلمانان است بر ضرورت حفظ وحدت بین کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: بیداری اسلامی باعث ترس رژیم صهیونیستی و برخی از حکومت ‌های پادشاهی شده است و برای همین آنها در پی انحراف این بیداری اسلامی هستند.

دشمن به دنبال نفوذ بین مسلمانان است

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه دشمنان سلفی‌ ها و وهابی‌ ها را گسترش داده اند، افزود: هدف آنان ایجاد تروریست برای جنگ داخلی است و برخی کشورها نیز به این اقدام روی خوش نشان دادند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ بین مسلمانان است، گفت: تمام این کارها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان و نفوذ در ایران انجام می‌گرفت، حتی بسیاری از منحرفین و فریب خوردگان نیز به این جمع ملحق شدند.

سرلشکر صفوی ابراز داشت: از ایران هم عده‌ ای برای همراهی داعش در سوریه حضور یافتند.

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه در سوریه پس از بازپس‌گیری حلب، تروریست‌ها در حال نابودی هستند، گفت: در عراق نیز پس از تشکیل حشد الشبی امروز داعش از موصل فرار کرده است.

کد خبر 4012687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha