۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

موشک‌های سپاه عظمت ایران را نشان داد/ هدف ما نابودی اسرائیل است

موشک‌های سپاه عظمت ایران را نشان داد/ هدف ما نابودی اسرائیل است

خرم آباد- جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: موشک های سپاه، عظمت انقلاب و ایران را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه صهیونیسم به عنوان اقلیت کوچک یهودی که کارگردانی و اداره جریان ضداسلامی را دنبال می کند دارای ریشه تاریخی و بلندی است، اظهار داشت: خداوند متعال به قوم بنی اسرائیل انواع نعمت های دنیایی را داد و آنان را به همه امت های زمان فضیلت داد اما آنان قدرناشناسی کردند.

افول و نابودی رژیم اشغالگر قدس

وی با بیان اینکه پایان بنی اسرائیل به خاطر کفر و مقابله با جریان حق، ذلت همیشگی بود، تصریح کرد: این جریان اقلیت صهیونیستی که در صدر اسلام هرچه توطئه بود از آنها بود، امروز نیز محور همه شرارت ها است.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر ۲ دوره داشته است، از شکل گیری رژیم تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دوره نخست این رژیم دوره رشد و بزرگ شدن است، هرچه جلوتر می رویم رژیم موفق تر شده و مسلمانان سرکوب تر شدند، کشتار مسلمانان و شکست ارتش های مسلمان در این دوره بوده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رژیم اشغالگر روز به روز غده سرطانی بزرگتری می شد و جایگاه خود را محکم می کرد و مانند یک قلدر می گفت نیل تا فرات را می خواهیم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این وضعیت دگرگون شد و افول و نابودی تدریجی رژیم اشغالگر آغاز می شود.

موشک های سپاه، عظمت انقلاب و ایران را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، بیداری ملت ها و انتفاضه به جای سازش ها شکل می گیرد، ملت های مسلمان با جرات و قدرت مقابل رژیم اشغالگر ایستادند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب، سنگ در دست بچه فلسطینی ها به موشک تبدیل می شود، انقلاب اسلامی ایران سنگ ها را به موشک های دقیق زنی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت به گونه ای است که رژیمی که شعار نیل تا فرات را می داد می گوید چه کنم که نابود نشوم، افزود: کار معجزه آسای امام راحل بود که نگذاشت مسئله فلسطین هرگز فراموش شود، امروز مردم این حضور را دارند تا ثابت کنند وفادار به اسلام و انقلاب هستند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز آمریکا، اسرائیل، آل سعود خائن و همه یزیدیان در یک جبهه در مقابل انقلاب ایستاده اند و در عین حال اعتراف می کنند با وجود این امت مسلمان کاری از پیش نمی برند، گفت: موشک های سپاه، عظمت انقلاب و ایران را به دنیا نشان داد، اگر ایران به مذاکره تن می دهد و با منطق حرف می زند از روی ضعف و نیاز نیست، ما صلح را از موضع قدرت و قوت دنبال می کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی یادآور شد: رژیم اشغالگر بداند جز مرگ و نابودی او هیچ هدف دیگری ما را راضی نخواهد کرد.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش رهبری هستند

وی با بیان اینکه مردم لرستان در دفاع از انقلاب ابوالفضل وار عمل کرده و همواره نشان داده اند به سردار بزرگ عاشورا وفادار هستند، مردم لرستان عباس انقلاب هستند، تصریح کرد: امروز هوشیاری بیشتری در برابر دشمنان نیاز است، دشمن نقشه های خطرناک کشیده، همان نقشه هایی که یهود بعد از پیامبر کشید را دنبال می کند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر اینکه یهود ۱۰ سال در مدینه هر تهاجمی که بود انجام داد و هر اذیت و آزار و فتنه گری که بود انجام داد اما نتیجه نگرفت، افزود: پس از رحلت پیامبر، یهود فهمید با عملیات مستقیم نمی تواند اسلام را شکست دهد و گفتند باید از راه فتنه گری و با نفوذ فکری و نفوذ افرادی اسلام را نابود کنیم، وضعیت را به جایی کشاندند که مسمانان نماز شب خوان فرزند رسول خدا را قتل عام کردند و بعد ایستادند نماز خواندند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه اتاق فکر های آمریکا به ۲ عامل برای شکست انقلاب رسیده اند، اظهار داشت؛ نخست آنکه آنان دنبال کمرنگ کردن نقش رهبری هستند، می گویند باید اقتدار زدایی کنیم.

وی با بیان اینکه دوم آنکه آنان به دنبال این هستند که نقطه اتصال امت و ولایت را به وسیله دوقطبی کردن و دین داری منهای روحیه انقلابی بزنند و در این راه بیش از ۱۰ برنامه را طراحی کرده اند.

کد خبر 4012697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha