۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

مشاور فرمانده‌ کل سپاه:

دستاوردهای شلیک موشک‌ها بزرگتر از انتقام است

دستاوردهای شلیک موشک‌ها بزرگتر از انتقام است

کرمان-مشاور فرمانده ‌کل سپاه دستاوردهای شلیک موشک های ایران را فراتر از انتقام برشمرد و گفت: امروز دنیا با توان موشکی ایران آشنا شد و حساب کار دست دشمنان آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقدم فر ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در کرمان با اشاره به اینکه  امروز همه روزه دارانی که در روز قدس کردند مجاهد هستند، اظهار داشت: فلسفه روز قدس حمایت  از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمان است.

وی افزود: حمایت از قدس ریشه در آموزه های دینی و اسلام ناب محمدی (ص) دارد و فطرت الهی و عواطف ما این اجازه را نمی دهد در برابر ظلم و جنایت بر علیه مردم فلسطین سکوت کنیم.

مقدم فر عنوان کرد: قبله اول مسلمانان توسط بدترین انسان ها اشغال و غضب شده است و امروز دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک چهره دیگر دارد و مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با کل استکبار جهانی است.

مشاورفرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به نماد و مظهر سلطه و استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد:  مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند «دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است» و مسئله فلسطین تنها مسئله سرزمین نیست بلکه مسئله دفاع از حقیقت است.

مقدم فر عنوان کرد: ترامپ به عربستان آمد و گفت «باید این گاو شیرده را دوشید» و 500 میلیون دلار قرارداد با آنها امضاء کرد که این معادل فروش 10 سال نفت ما است.

وی افزود: امام راحل (ره) فرمودند «حمایت از فلسطین در روز قدس احیاء اسلام است» و امروز حمایت از فلسطین تبدیل به یک شاخص شده است.

مقدم فر گفت: 38 سال با اسرائیل در چالش هستیم و هیچ‌گاه نظام اسرائیل غاصب و نامشروع  را به رسمیت نشناخته ایم و امروز به نقطه جدیدی رسیدیم.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این سوال مطرح می شود که ما در جمهوری اسلامی با اعلام روز قدس چه دستاوردهایی داشته‌ایم و به کجا رسیده‌ایم؟ اولا در روز جهانی قدس  توانسته ایم ملت ها  چه شیعه و سنی را با جمهوری اسلامی هماهنگ کنیم.

عمق استراتژیک ایران در کنار گوش رژیم اشغالگر اسرائیل

مقدم فر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی توانست عمق استراتژیک خود را به کنار رژیم اشغالگر برساند، تاکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی و سیاست نورانی امام راحل (ره) امروز پوزه صهیونیست‌ها به خاک مالیده شده و اسرائیل در سه جنگ 33 روزه در لبنان، 22 روزه و هشت روزه در غزه شکست خورد در حالی که تا دندان مسلح بوده و امید داشتند سیاست خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند که این امر با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به صهیونیست فرمودند «شما 25 سال دیگر را نمی‌بینید»، بیان کرد: معنی این سخن این است که رژیم اشغالگر فلسطین روی زمین نمی‌ماند و امروز هیمنه آنها شکسته شده و با چالش مواجه هستند.

مقدم فر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بزرگ ترین دشمن خود را مسلمانان می داند، عنوان کرد: شش فروند موشک سپاه از ایران بر سر عوامل صهیونیست‌ها و موشک‌های حزب‌الله لبنان و فلسطینی ها خواب و خوراک را صهیونسیت ها گرفته است.

امروز اسرائیل در سرزمین های اشغالی احساس امنیت ندارد

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های صهیونیست ها این است که ترسو و جان دوست هستند و امروزه آنها در سرزمین های اشغالی احساس آرامش و امنیت ندارند.

مقدم فر بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند «هر یک نفری که روز قدس به خیابان می‌آید به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک می‌کند».

وی گفت: اولین مزیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این است که این حضور برای دشمنی که هدفش خلق تهدید برای ماست تهدید خلق می کند.

داعش دست پروده استکبار جهانی برای انحراف بیداری اسلامی است

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمال ناامیدی جریان تروریستی داعش را خلق کردند و آنها جنگ نیابتی توسط داعش به کمک بعضی از کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی را دنبال می‌کنند.

مقدم فر افزود: یکی از اهداف به وجود آمدن داعش توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمان های آنها این بود که در منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته بود و برای اینکه بیداری اسلامی را منحرف کنند، داعش را به عراق و بعد به سوریه آوردند و همچنین مرسی را در مصر کنار زدند و سی‌سی وابسته به خود را در مصر به رئیس جمهوری منصوب کردند.

وی بیان داشت: دومین هدف از تشکیل داعش شکاف در جوامع اسلامی بود زیرا داعش تکفیری خود را مسلمان سنی معرفی می کند در حالی است که این مسئله اصلا واقعیت ندارد و آنها اصلا مسلمان نیستند و تنها هدفشان ایجاد شکاف، حاشیه و درگیری بین مسلمانان است تا بتوانند حاشیه امنی برای اسرائیل درست کنند.

مقدم فر تصریح کرد: هدف دیگر آنها این بود، داعشی که سر می‌بُرد، مسلمانان را زنده‌زنده می‌سوزاند و مدعی دولت اسلامی عراق و شام است، با معرفی آنها به عنوان اسلام، اسلام را بد به دنیا معرفی کنند، زیرا مراکز مطالعات آنها اعلام کرده بود که  روند جذب به اسلام در اروپا و آمریکا در حال افزایش است.

سناریوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه شکست خورد

مشاور فرهنگی و رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: عراق هیچ وقت اینقدر متحد و یکپارچه نبود که امروز هست و یکپارچه در کنار ایران قرار دارد و توانسته است داعش را از کشور خود جارو کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سرزمین سوریه در اختیار داعش قرار گرفته بود، افزود: داعش و تکفیریها از شام، دمشق و اطراف دمشق و حلب جارو شده‌اند و در دیرالزور متمرکز هستند و امیدواریم به زودی باقی ماند آنها در بیابان های دیرالزور جمع شوند.

مقدم فر بیان کرد: سناریوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه شکست خورد و این در حالی است که هدف اصلی آنها ایران بود که در همان عراق و سوریه کار آنها تمام شد.

مشاورفرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامه‌های رهبری به جوانان غربی گفت: معظم له نامه ای به جوانان غربی نوشتند و آنها را مخاطب قرار دادند و گفتند «من نمی گویم آنچه ما اعتقاد داریم شما اعتقاد داشته باشید و اسلام ما را از منبع اصلی خود تحقیق کنید و قرآن و زندگی پیامبر ما را خود مطالعه کنید» و این نامه‌ها مانند یک بمب اتم بود و اسلام را به روش جدیدی معرفی کرد.

مقدم فر با اشاره به اینکه آنچه به عنوان تهدید در منطقه ایجاد کردند در حال تبدیل شدن به فرصت است، افزود: امروز دنیای حقیقیت به سردار سلیمانی افتخار می‌کند و دنیای ظلم و استکبار حتی از نام وی هراس دارد و ایشان افتخار شما کرمان ها است.

دستاوردهای شلیک موشک‌های ما بزرگتر از انتقام است

وی با اشاره به اینکه حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی یک تعرض شکست‌خورده است، افزود: پرتاب شش موشک از ایران در واقع انتقام خون‌های پاک و غلط زیادی تروریست ها در این ترقه‌بازی بود در حالی که انتظار داشتند در خاک کشورمان پاسخ‌شان را بدهیم، اما فهمیدند پاسخ این انتقام در مقر اصلی آنها  در دیرالزور و بغل گوش آمریکایی ها  انجام شد.

مقدم فر بیان کرد: آمریکایی‌ها در مناطق دیرالزور که موشک باران شد پایگاه زده بودند و اعلام کردند اینجا کریدور امن است و سامانه دفاع  ضد موشکی هم داریم، اما در انتقام موشکی ایران کجا بودند و آنقدر به وحشت افتادند که شنیدم بساط‌شان را جمع کردند و رفتند.

وی گفت: دستاوردهای شلیک موشک‌های ما بزرگتر از انتقام است، زیرا سال‌ها است هر زمان که تست موشک داریم، همین صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اعلام می کنند ایران دروغ می‌گوید و آنها از موشک‌های ما می‌ترسند، زیرا می‌دانند ما انبارهایی از این موشک‌ها داریم، اینها موشک‌های میان بُرد ما بود و هنوز موشک‌های بلندبرد ما را ندیده‌اند و ما آنها را هم داریم.

مقدم فر با اشاره به اینکه شلیک شش موشک  ایران تیتر یک رسانه های دنیا شد، تصریح کرد: این موشک‌ها یک نشانه و نماد است و کشورهایی مانند عربستان سعودی هم حساب کار دست‌شان آمده است.

کد خبر 4012740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha