۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۸

در لیگ برتر کشتی فرنگی؛

تیم شهدای مدافع حرم قم برابر نماینده مازندران پیروز شد

تیم شهدای مدافع حرم قم برابر نماینده مازندران پیروز شد

قم - دبیر هیئت کشتی استان قم از پیروزی تیم شهدای مدافع حرم برابر نماینده مازندران در هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نماینده قم در ادامه رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در سالن حسن رنگرز شهرستان نوشهر به میدان رفت و برابر تیم مرحوم حسین خواجه وندی این شهر به برتری رسید.

وی افزود: این رقابت‌ها درحالی در دو گروه پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای هفته دوم از گره الف تیم شهدای مدافع حرم قم با نتیجه ۵ بر ۳ از سد حریف خود گذشت تا به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: این پیروزی، دومین پیروزی متوالی تیم شهدای مدافع حرم قم بود به طوری که تیم قم پیش از این موفق شده بود در اندیمشک برابر تیم پاس این شهر به پیروزی برسد.

رضایی بیان داشت: در این مسابقات در وزن ۵۹ کیلوگرم: امید قادری از قم برابر کیانوش غضنفریان از نوشهر به پیروزی رسید و علیرضا پاسالاری دیگر کشتی گیر قمی در وزن ۶۶ کیلو توانست با ضربه فنی پوریا سلیمی از تیم نوشهر را شکست دهد.

وی عنوان کرد: در وزن ۷۱ کیلوگرم بهنام افشار نیک کشتی گیر قمی برابر افشین اسلامی از تیم میزبان ۹ بر ۲ شکست خورد اما هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر قمی در وزن ۷۵ کیلوگرم ۱۱ بر ۳ جمال اسماعیلی را مغلوب خود کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: مهدی ابراهیمی دیگر کشتی گیر خوشنام استان قم نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم برابر مهدی محمدزاده از نوشهر با ضربه فنی صاحب برتری شد و سپس در وزن ۸۵ کیلوگرم علی قیطاسی از قم به مهدی بالی از نوشهر باخت.

رضایی افزود: در دسته ۹۸ کیلو نیز علی اکبر حیدری از قم محمد رضا رمضانی از نوشهر را ۹ بر صفر شکست داد اما در دسته ۱۳۰ کیلوگرم محمد جواد جمال از قم برابر امیر حسین می‌ری از نوشهر ۹ بر یک بازنده شد.

وی گفت: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با هدایت روح الله میکائیلی، ناصر مهرآرا، حسین عالمیان و مهدی پودنکی در این دیدارها حضور دارد.

کد خبر 4013754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha