۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

میرحسینی و یعقوبی دوشنبه به دیدار رقبای خود می روند

میرحسینی و یعقوبی دوشنبه به دیدار رقبای خود می روند

در روز سوم از بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان فردا دوشنبه دو عضو تیم مردان و زنان کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این دوره از رقابتهای قهرمانی جهان که به میزبانی کره جنوبی در سالن «تی وان» شهر  موجو جریان دارد، فردا دوشنبه پنجم تیرماه در روز سوم، مبارزات دو وزن ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان برگزار می شود که ملیکا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان کشورمان خواهند بود. 

ملیکا میرحسینی نماینده وزن ٦٧- کیلوگرم بانوان دور نخست شریا سینگ از هند را پیش رو دارد و در ادامه با مصاف «تاتار نور» از ترکیه خواهد رفت. این ترکیه ای که همسر مهران عسگری عضو پیشین تیم ملی کشورمان می باشد، در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن برنز و ۲۰۱۶ ریو مدال نقره کسب کرده و ۴ طلا، نقره و برنز از مسابقات قهرمانی اروپا در کارنامه دارد. 

ابوالفضل یعقوبی با مدال برنز دوره قبل در وزن ٦٨- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه سودان و ترکمنستان خواهد رفت.«سرگئی واردازاریان» از ارمنستان که در جام فجر موفق به کسب مدال برنز شد، حریف دور سوم نماینده کشورمان خواهد بود. 

یعقوبی در مرحله یک چهارم نهایی در یک جدال سخت با « دای هون لی» از کره جنوبی پیکار خواهد کرد. این کره ای رنکنیگ یک دنیا را در اختیار دارد در وزن سوم دو طلای جهان، در وزن چهارم دو طلای بازیهای آسیایی  ۴ طلا، یک نقره و یک برنز هم از مسابقات جایزه بزرگ طی سه سال گذشته کسب کرده است. 

تاکنون سه تکواندوکار از کشورمان در این دوره از مسابقات به دیدار رقبای خود رفته اند که آرمین هادی پور از ساعت ۱۴/۳۰ امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقیب تایلندی خود می رود. مسعود حجی زواره به دلیل مصدومیت  در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده مصر به نشان برنز دست یافته و ناهید کیانی هم از دور رقابتها حذف شده است. 

این دوره از مسابقات تا روز جمعه نهم تیرماه در کره جنوبی ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 4014026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha