۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰

محمودی شاه نشین در گفتگو با مهر:

جمع بندی انتخابات شوراها در استان تهران به ۱۱ تیر موکول شد

جمع بندی انتخابات شوراها در استان تهران به ۱۱ تیر موکول شد

شهریار- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از بررسی پرونده های انتخابات شوراها استان تهران در ۱۱ تیر خبر داد.

محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعیین تکلیف انتخابات شوراهای برخی شهرهای استان تهران اظهار داشت: صخت انتخابات در اکثر شهرها و بخش های استان تهران توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات شورها در استان تهران تایید شده است.

وی اضافه کرد: در هرکدام از شهریار و پاکدشت پیشنهاد ابطال دو صندوق رای به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال شده است و با این پیشنهاد صحت انتخابات توسط هیات نظارت استان به تایید رسید.

وی گفت: هرگونه جابجایی آراء که از طریق بازشماری به وجود آمده باشد توسط خود هیات نظارت استان تهران تایید شده است و تنها مواردی که ابطال صندوق انتخابات، ابطال آراء یک شخص و یا آراء حوزه انتخابیه باشد، نیاز به تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دارد.

محمودی شاه نشین افزود: به عنوان مثال پیشنهاد ابطال دو صندوق در پاکدشت، نیاز به تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دارد و موارد دیگر هم همین طور است، البته صندوق هایی که در آراء جابجایی ایجاد کند توسطما بررسی می شود و در غیر این صورت نیاز به بررسی هیات مرکزی نظارت ندارد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور، گفت: یکشنبه ۱۱ تیرماه پرونده ۸ الی ۱۰ در شهر از جمله شهرهای پرند و کهریزک از توابع شهرستان های رباط کریم و ری بررسی خواهد شد.

وی در خصوص امکان ابطال و یا عدم ابطال انتخابات در شهرهای پرند و کهریزک اضافه کرد: من از جزئیات پرونده این دو شهر اطلاعی ندارم.

کد خبر 4014356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha