۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

استقرار ۵۰۰ صندوق از سوی آسایشگاه کهریزک جهت جمع‌آوری فطریه

استقرار ۵۰۰ صندوق از سوی آسایشگاه کهریزک جهت جمع‌آوری فطریه

معاون مشارکت های مردمی آسایشگاه کهریزک از استقرار ۵۰۰ صندوق در سطح شهر تهران جهت جمع آوری فطریه و کمک های مردمی در روز عید فطر خبر داد.

نادر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمادگی آسایشگاه کهریزک جهت جمع‌آوری فطریه و کمک‌های مردمی اظهار کرد: در این زمینه تمهیداتی از سوی آسایشگاه پیش‌بینی شده است.

وی بالغ بر ۵۰۰ صندوق جهت جمع‌آوری فطریه، کفاره و کمک‌های مردمی در دو روز تعطیل عید فطر در سطح شهر تهران پیش بینی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی آسایشگاه کهریزک ادامه داد: دفاتر آسایشگاه در سطح شهر و همچنین کیوسک‌های آسایشگاه در میادین میوه و تره بار آمادگی جمع‌آوری فطریه و کمک‌های مردمی را دارند.

مرادی افزود: در همین زمینه از ساعت ۶ صبح، صندوق‌های پیش بینی شده از سوی آسایشگاه در سطح شهر مستقر و تا ساعت ۱۹ آمادگی جمع‌آوری کمک‌ها را خواهند داشت.

وی ادامه داد: صندوق‌های اشاره شده با لوگوی خاص و با آرم کهریزک بوده و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و سازمانها صورت گرفته است.

معاون مشارکت‌های مردمی آسایشگاه کهریزک تأکید کرد: مبالغ جمع‌آوری شده صرف هزینه‌های جاری آسایشگاه برای معلولان، سالمندان و کودکان اتیسم خواهد شد.

کد خبر 4014544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha