۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۵

در لیگ برتر؛

دروازبان نفت و گاز گچساران به سیاه جامگان مشهد پیوست

دروازبان نفت و گاز گچساران به سیاه جامگان مشهد پیوست

گچساران- آرمان فرهمندیان دروازه بان فصل پیش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد پیوست.

به گزارش خبرنگارمهر، آرمان فرهمندیان که به عنوان پدیده جام حذفی فصل ۹۶-۹۵ از او یاد می شود توانسته بود در بازی تیم نفت گچساران مقابل فولادخوزستان با مهار ضربات پنالتی تیم حریف موجب صعود تیمیش به مرحله بعدی آن رقابت ها شود.

هرچند در ادامه فصل ۹۶-۹۵ این دروازبان بدلیل آسیب دیدگی انگشت دست کم فروغ تر از جام حذفی ظاهر شد اما این چیزی از ارزش های این دروازه بان خوب گچسارانی کم نکرد تا محصولی دیگری از باشگاه نفت وگاز گچساران امروز لیگ برتری شود.

امروز آرمان فرهمندیان در حالی لیگ برتری می شود که پیش از این نیز سهیل صالحی دیگر محصول رده های پایه تیم نفت و گاز گچساران توانسته بود به تیم لیگ برتری سیاه جامگان بپیوندد.

با آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ تاکنون فرشید پاداش، عباس عامری، سهیل صالحی و آرمان فرهمندیان از بازیکنان جوانان و آتیه دار این باشگاه به تیم های لیگ یکی و لیگ برتری ملحق شده اند.

موضوع استعدادیابی یکی از ارکان مهم در ورزش است که باشگاه نفت و گاز گچساران طی سال های گذشته تاکنون توانسته در این منطقه محروم و البته نفتخیز کشور جوانان بسیاری را راهی تیم های لیگ برتری و ملی در رشته های مختلف کند.

کد خبر 4014825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha