۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۱

سوانح جاده ای در استان مرکزی ۴ کشته برجای گذاشت

سوانح جاده ای در استان مرکزی ۴ کشته برجای گذاشت

اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر وقوع دو حادثه جاده ای در محورهای استان مرکزی، چهار کشته و سه مجروح برجای ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی اظهار داشت: بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی در اتوبان کربلای شهرستان ساوه و محور دلیجان به اصفهان در استان مرکزی چهار تن جان باختند.

وی بیان کرد: حادثه اتوبان کربلای شهرستان ساوه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو پارس رخ داد که دو نفر از سرنشینان هر دو خودرو در صحنه تصادف و یک نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: علت این سانحه تغییر مسیر ناگهانی خودروی پارس نسبت به خودروی پراید گزارش شده است.

کهریزی ادامه داد: حادثه محور دلیجان به اصفهان در کیلومتر ۲۱ لاین غربی این مسیر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید رخ داد و در این حادثه دو نفر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند که یکی از آنها پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت این حادثه را توجه نکردن به جلو از سوی راننده و قصور اداره راه به علت ایمن سازی نکردن و اختلاف سطح راه اعلام کرد.

کد خبر 4015262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha