۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۱

مسابقات فوتسال جام رمضان اراک با شناخت تیم های برتر پایان یافت

مسابقات فوتسال جام رمضان اراک با شناخت تیم های برتر پایان یافت

اراک- مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اراک با قهرمانی تیم فوتسال پیام ولی عصر(عج)، نایب قهرمانی تیم آقداش و سومی تیم آلومرول نوین پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت ۳۱ تیم در سه رده نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در رده سنی بزرگسالان ۱۹ تیم حضور داشتند که مسابقات در یک گروه چهار تیمی و سه گروه پنج تیمی به صورت حذفی برگزار شد.

در نهایت هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و هشت تیم به صورت ضربدری مسابقات را انجام دادند که چهار تیم آلومرول نوین، آلومینیوم سازی، شهدای آقداش و پیام ولی عصر به مرحله نهایی راه یافتند.

در  مرحله رده بندی، تیم های آلومرول نوین و آلومینیوم سازی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم آلومرول نوین با نتیجه پنج بر سه تیم آلومینیوم را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مرحله فینال هم دو تیم شهدای آقداش و پیام ولی عصر(عج) در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت تیم پیام ولی عصر با نتیجه شش بر یک کار را به سود خود تمام کرد و توانست عنوان قهرمانی جام رمضان سال ۹۶ شهرستان اراک را به نام خود ثبت کند و تیم آقداش هم در سکوی دوم قرار گرفت و نایب قهرمانی را برای خود به ثبت رساند.

گفتنی است کاپ اخلاق فوتسال جام رمضان ۹۶ اراک هم نصیب تیم فوتسال دیاکو شد.

در رده های سنی نونهالان و نوجوانان نیز هر کدام از رده ها با شش تیم با هدف شناسایی و کشف استعدادها در مسابقات حضور داشتند که در رده سنی نونهالان تیم پاسارگاد توره اول شد و تیم مدرسه فوتبال اتحاد در جایگاه دوم ایستاد.

پانزده داور مسابقات فوتسال جام رمضان اراک را قضاوت کردند.

همچنین براساس گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس که در سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات فوتسال حضور داشت، در پایان مسابقات در جمع ورزشکاران گفت: هر دو تیم شهدای آقداش و پیام ولی عصر در دیدار فینال بازی خوب و پر تحرکی را ارایه دادند.

وی ادامه داد: حضور اینگونه تیم های پرتوان و شرکت بیش از ۳۰ تیم از اراک در قالب رقابت های جام رمضان گویای وجود استعداهای فراوان و بالقوه در زمینه ورزش فوتبال در اراک است که به این استعدادها باید توجه شود و در مسیر درست هدایت شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با تلاش همه دست اندرکاران حوزه ورزش و مسئولان استان، تیم های ورزشی رشته فوتبال و فوتسال در اراک و ساوه در رده های مختلف ملی بدرخشند.

کد خبر 4015278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha