۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱

۵ روز مانده به اعزام؛

سه نفر به ترکیب تیم دوومیدانی اعزامی به قهرمانی آسیا اضافه شدند

سه نفر به ترکیب تیم دوومیدانی اعزامی به قهرمانی آسیا اضافه شدند

پس از رقابتهای دوومیدانی قزاقستان، سه ملی پوش به ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی دو و میدانی ایران با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، دوشنبه هفته آینده (۱۲ تیرماه) عازم هندوستان می شود. سازمان تیم های ملی فدراسیون که پیش از این اسامی ترکیب اصلی را برای این دوره از مسابقات اعلام کرده بود، با توجه به رقابت های جام کازانف قزاقستان و نتایج کسب شده توسط تعدادی از ملی پوشان ایران در آن مسابقات، تغییری در اسامی و ترکیب تیم داد.

میلاد سیار در ۱۱۰ متر بامانع، سبحان طاهرخانی در پرش طول و مسلم نیادوست در ۱۵۰۰متر، دوندگانی هستند که نظر مساعد سازمان تیم های ملی فدراسیون را برای حضور در ترکیب تیم جذب کرده اند. بنابراین تعداد ملی پوشان اعزامی به هند از ۱۰ نفر به ۱۳ نفر افزایش پیدا کرد. در این میان بهزاد مصطفوی نیز جزو کسانی است که سازمان تیم های ملی به رکوردی که او در قزاقستان ثبت کرده نظر خوبی دارد، اما اعزام وی به هندوستان بستگی به صدور روادید او دارد. چرا که زمان اعلام نام وی به کنفدر اسیون دو و میدانی آسیا با تاخیر بوده و باید منتظر پاسخ آنها برای درخواست روادید بود.

به این ترتیب، احسان حدادی، محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، حسن تفتیان (۱۰۰ متر)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، میلاد سیار (۱۱۰ متر بامانع)، علی ثمری (پرتاب وزنه)، مسلم نیادوست (۱۵۰۰ متر)، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر بامانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی خدیور (۴۰۰ متر)، امیر مرادی (۸۰۰ متر) و سحر ضیایی (پرتاب نیزه)، ۱۳ ملی پوشی خواهند بود که در هندوستان به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت.

بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۵ تا ۱۸ تیرماه در اودیشای هندوستان برگزار می شود.

کد خبر 4016099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha