۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی

مردانی به سختی نماینده قزاقستان را شکست داد/دیدار انتقامی با «چو»

مردانی به سختی نماینده قزاقستان را شکست داد/دیدار انتقامی با «چو»

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان در برابر نماینده قزاقستان در امتیاز طلایی پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانی نماینده کشورمان در وزن ۸۷+ کیلوگرم در دومین مبارزه خود برابر «روسلان ژاپاروف» از قزاقستان قرار گرفت و در نهایت با امتیاز طلایی پیروز و راهی دور سوم شد.

وی در برابر این حریف قزاقستانی وقت اول را ۳ بر یک به سود خود خاتمه داد. در وقت دوم حریف قزاق نتیجه را ۵بر۳ به سود تغییر داد و در حالی که مبارزه می رفت با نتیجه ۶ بر ۳ به سود رقیب خاتمه پیدا کند، مردانی کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت چهارم و امتیاز طلایی کشیده شد تا نماینده کشورمان با کسب دو امتیاز در نهایت ۸ بر ۶ پیروز از میدان خارج شود.

مردانی بعد از یک دور استراحت«هینو تمو» از فنلاند را ۱۱ بر ۶ شکست داده بود.وی در مرحله یک چهارم به دیدار «ماهاما چو» دارنده مدال برنز المپیک از انگلستان می رود. مردانی در ریو به این حریف باخته بود و برای انتقام گرفتن و قطی کردن مدل برنز خود در این دیدار به میدان می رود.

تیم ملی کشورمان امروز چهارشنبه در روز پنجم این رقابتها سه نماینده داشت که «زهرا پوراسماعیل» و «سعید رجبی» از دور مسابقات حذف شده و فقط مردانی در جدول باقی مانده است.

پور اسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان  بعد از برتری ۸ بر ۵ مقابل «ساندار وانگاس» از کلمبیا در مبارزه نخست، مقابل «اوگیناک» از هلند ۱۵ بر ۲ باخت و حذف شد. رجبی هم بعد از برتری ۲۵ بر ۵ برابر «دافین ساندرس» از نیوزیلند و ۱۴ بر ۱۱ در پیکار با «رافائل آلبا» از کوبا، در مبارزه با «ولادیسلاو لارین» از روسیه ۲۰ بر ۴ باخت و حذف شد.

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تا کنون ۱۰ تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند، سجاد مردانی در جدول رقابتهای امروز به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند. زهرا پوراسماعیل، سعید رجبی، فرزان عاشورزاده، اکرم خدابنده، ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4016125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha