۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد ؛

تلاش برای حل مشکلات امنیتی حاشیه نشینی در مشهد

تلاش برای حل مشکلات امنیتی حاشیه نشینی در مشهد

مشهد- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم کاستی های احتمالی در حوزه های امنیتی و موضوعات مرتبط با حاشیه نشینی را احصا و حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علاء الدین بروجردی در جلسه شورای تامین خراسان رضوی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظیفه ی نظارتی خود هر چند مدت یک بار، سفرهای استانی را با اولویت استان های مرزی در برنامه ی کاری خود داشته و دارد.

وی با بیان این که در دور جدید از سفرهای استانی توفیق حاصل شد تا با تعدادی از اعضای کمیسیون به مشهد سفر کنیم  افزود: نخستین اقدام این کمیسیون برگزاری جلسه شورای تامین است که در آن مجموعه مسائل امنیتی استان بررسی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی موضوعات امنیتی در مشهد به دلیل جایگاه والایش در جهان اسلام و کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بروجردی ادامه داد: یکی از چالش هایی که مدت هاست گریبانگیر این کلانشهر مذهبی شده؛ حاشیه نشینی است که برای اشراف و اطلاع کامل از مشکلات موجود در این پهنه ها، بازدید میدانی از این محدوده صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که کاستی های احتمالی در حوزه های امنیتی و موضوعات مرتبط با حاشیه نشینی را احصاء کرده و برای حل آن ها برنامه ریزی و اقدام مناسب را انجام دهیم.

کد خبر 4017004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha