۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با مهر:

فدراسیون کشتی از میزبانی قم در مسابقات یادگار امام رضایت دارد

فدراسیون کشتی از میزبانی قم در مسابقات یادگار امام رضایت دارد

قم - دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه بازگشت میزبانی مسابقات جام یادگار امام به قم، اراده فدراسیون بود گفت: فدراسیون کشتی از میزبانی قم در مسابقات یادگار امام رضایت دارد.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات کشتی جام یادگار امام با استقبال خوبی از سوی تیم‌های خارجی همراه بود و استان قم نیز به بهترین نحو از تیم‌های مهمان پذیرایی کرد و فدراسیون کشتی از میزبانی قم از مسابقات یادگار امام رضایت دارد.

وی افزود: مسابقات جام یادگار امام قرار نبود در تابستان در قم برگزار شود و زمان اصلی آن مربوط به اواخر زمستان گذشته بود اما پس از تعویق چند باره، مقرر شد مسابقات در این زمان انجام شود و به دلیل تداخل با سایر برنامه‌های ملی و بین المللی، امکان جابجایی مجدد آن وجود نداشت.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: بازگشت میزبانی مسابقات جام یادگار امام به قم، اراده فدراسیون بود و خوشحالیم که پس از حدود ۶ سال، این مسابقات بار دیگر در قم انجام شد و این، فرصتی برای استان قم است که از این پس بیشتر در مسابقات رسمی کشتی کشور میزبان باشد.

لایق بیان داشت: در صورت فراهم شدن بستر مناسب برای میزبانی، قم می‌تواند در آینده باز هم میزبان رویدادهای مهم کشتی کشور و حتی بین المللی باشد و به طور کلی میزبانی هر شهری از یک مسابقه ورزشی بین المللی برای آن شهر یک فرصت بزرگ از نظر اقتصادی، اجتماعی و ورزشی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: برای آماده سازی سالن شهید حیدریان زحمات زیادی از سوی فدراسیون کشتی، هیئت کشتی استان قم و اداره ورزش و جوانان قم کشیده شد و سالن حیدریان طی ۶ روز گذشته در اختیار فدراسیون بود تا سکوها و بخش‌های مختلف مورد نیاز برای نورپردازی، صوت و تجهیزات جانبی آن نصب شود.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: حضور تیم‌های قدرتمند خارجی نظیر ترکیه و آذربایجان به همراه تیم‌هایی از اروپا چون بلغارستان، ترکیه، ایتالیا و فنلاند به مسابقات بین المللی جام یادگار امام اعتبار می‌بخشد و فرصتی برای توسعه کشتی در نقاط مختلف کشور است.

کد خبر 4017977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha