۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴

شورای هماهنگی دهه کرامت سال ۹۶ به میزبانی شیراز برگزار می شود

شورای هماهنگی دهه کرامت سال ۹۶ به میزبانی شیراز برگزار می شود

شیراز- شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و مسئول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، استاندارفارس و تولیت حرم مطهرحضرت شاهچراغ (ع) یکشنبه ۱۱تیرماه جاری از ساعت ۹ در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیردهه کرامت استان برگزار می شود پس از زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن ارایه گزارش دستگاه ها و سازمانهای استانی و ملی، دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت فارس به بیان گزارش پرداخته، سپس محمدعلی افشانی نماینده دولت دوازدهم در استان به سخنرانی می پردازد.

این درحالیست که در ادامه نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز به بیان سخن پرداخته، سپس آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی سخنران بعدی است.

در پایان این نشست حجت الاسلام حمیدرضا سلیمانی، مسئول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به سخنرانی می پردازد.

فاصله بین ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت ثامن‌الائمه(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که مقارن با جشن‌ها و آیین‌های شادباش در سراسر ایران است.

دهه کرامت ۹۶ از روز سه شنبه ۳ مردادماه(اول ذی القعده) همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با عنوان «حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ؛ الگوی شایسته دختران» آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال جاری آیین های مردمی دهه کرامت با شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» برگزار می شود.

کد خبر 4018337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha