۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹

نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت؛

واکنش حریرچی به تخلفات احتمالی درحوزه دارو/ آماده تبادل نظر هستیم

واکنش حریرچی به تخلفات احتمالی درحوزه دارو/ آماده تبادل نظر هستیم

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد لغو یک نشست خبری با موضوع تخلفات سازمان غذا و دارو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری پیرامون لغو یک نشست خبری که قرار بود امروز با موضوع بررسی تخلفات سازمان غذا و دارو برگزار شود، گفت: استنباط ما این است که یک کار کارشناسی انجام شده که حاوی مسائل سیاستگذاری و تصمیم‌گیری بوده است و اگر اینگونه باشد برای تبادل نظر آماده هستیم.

وی افزود: برخی افراد ممکن است شخصی و گروهی اعلام کنند که تخلفی را کشف کردند که رسیدگی به این موضع راه خودش را دارد و اعلام بدون بررسی آن حتی ممکن است جرم تلقی شود.

حریرچی تأکید کرد: ما از نظرات کارشناسی استقبال می‌کنیم و اگر کسی معتقد است در وزارت بهداشت تخلفی رخ داده باید از طریق روش‌های قانونی پیگیری شود. نباید اتهام را اول انتشار داد و بعد اثبات شود این اتهام رخ نداده و آبروی افراد ریخته شود.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نشستی خبری که امروز قرار بود درباره تخلفات حوزه دارو برگزار شود ولی لغو شد تصریح کرد: به نظر ما با توجه به در پیش بودن تعیین کابینه و جهت گیری‌های سیاسی برای تأثیرگذاری در آن، این نشست و جریان اتفاق افتاده است.

حریرچی تاکیدکرد: اینکه گفته شده آقایان توکلی و نادران با وزیر صحبت کردند، ممکن است انجام شده باشد و ما با هرکسی که نظرات کارشناسی داشته باشد حاضریم تبادل نظر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز قرار بود سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نشستی خبری با حضور دکتر الیاس نادران گزارشی از سوءجریانات در حوزه دارویی کشور و عملکرد معاونت دارویی وزارت بهداشت ارائه کند که این نشست بنا به دلایلی نامعلوم برگزار نشد.

کد خبر 4020194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha