۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۹:۱۰

در بخش بانوان؛

قم میزبان مسابقات ووشوی سبک لو هان چوآن کشور شد

قم میزبان مسابقات ووشوی سبک لو هان چوآن کشور شد

قم - رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در بخش بانوان در سبک لو هان چوآن به میزبانی قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت ووشوی استان قم میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در بخش‌های گوناگون را بر عهده گرفته که نخستین رویداد، برگزاری مسابقات سبک لوهان چوآن در قم است.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در سبک لو هان چوآن در بخش بانوان روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر در خانه ووشوی استان قم واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه برگزار می‌شود و ووشوکارانی از استان‌های مختلف به دیدار هم می‌روند.

این مسابقات در ۴ رده سنی برگزار می‌شود به طوری که ابتدا ووشوکاران نونهال و نوجوان با هم رقابت می‌کنند و سپس نوبت به مسابقات بخش جوانان و بزرگسالان می‌رسد تا برترین‌ها مشخص شوند.

این در حالی است که پس از این مسابقات قرار است ۲ دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان با فواصل زمانی یک ماهه در قم برگزار شود در شرایطی که مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر نیز زمستان سال گذشته در قم برگزار شده بود.

ووشوی بانوان قم ۲ سال قبل در لیگ برتر کشور حضور داشت اما نتوانست در این سطح باقی بماند زیرا مشکلات مالی و نبود اسپانسر سبب شد تیم لیگ برتری ووشوی استان قم از حضور در این مسابقات انصراف دهد.

در همین حال، ووشوی بانوان قم در بخش تالو موفقیت‌های جالب توجهی کسب کرده و قم در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر توسط فاطمه سیرجانی به ۲ مدال برنز دست یافت.

کد خبر 4020892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha