۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان درکرمانشاه

ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان درکرمانشاه

کرمانشاه- مدیراجرائی پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران در کرمانشاه از ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت و تعداد آثار ارسالی به پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران در کرمانشاه با عنوان «شبدیز» گفت: از ابتدای فراخوان این جشنواره در خرداد ماه تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر از استان‌های شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شنبه ۱۷ تیر ماه ۹۶ است و علاقه‌مندان می‌توانند ظرف مهلت مذکور آثار خود را ارسال کنند.

مدیراجرائی پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران در کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره رقابتی است، گفت: آثار در بخش‌های فیلم، عکس و فیلمنامه بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال مورد داوری قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد، اسامی برترین‌ها و راهیافته‌گان به مرحله نهایی را هفته پایانی مرداد اعلام کنیم.

رضایی یادآور شد: این جشنواره ۲۲ تا ۲۵ شهریور در استان کرمانشاه با حضور ۱۱ استان کشور شامل کرمانشاه، البرز، قزوین، ایلام، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره پنجاه و هفتمین جشنواره سینمای جوان است و اولین جشنواره امسال محسوب می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه و مدیر اجرایی جشنواره شبدیز اشاره ای نیز به قول‌هایی از برخی از نهادهای استان برای برگزاری این جشنواره داشت و گفت: استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی از جمله نهادهایی هستند که قول همکاری در برگزاری این جشنواره را به ما داده اند که امیدواریم هر چه زودتر این قول‌ها محقق شود و شاهد برگزاری یک جشنواره خوب در استان کرمانشاه باشیم.

وی یادآور شد: این جشنواره پس از حدود ۲۰ سال در کرمانشاه برگزار می‌شود و امیدواریم میزبان خوبی برای برگزاری آن باشیم.

کد خبر 4021048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha