۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

ظلم به بروجرد در حوزه سدسازی جبران شود/انتظار اجرای ۳ سد را داریم

ظلم به بروجرد در حوزه سدسازی جبران شود/انتظار اجرای ۳ سد را داریم

بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ظلم به شهرستان بروجرد در حوزه سدسازی جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت سد آبسرده بروجرد، با اشاره به اینکه همه هستی به آب گره خورده است و شرکت جهاد نصر به عنوان شجره طیبه انقلاب باید همت جدی را برای اجرای سد آبسرده به کار گیرد، اظهار داشت: تلاش های زیادی به همراه استاندار انجام دادیم تا این سد را قرارگاه خاتم اجرایی کند.

وی با بیان اینکه اما قرارگاه خاتم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در اختیار دارد و این در حالی است که طلب قرارگاه از دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بسیاری از پروژه های اصلی قرارگاه خاتم افتتاح شده اما هنوز پول آنها را دریافت نکرده اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه ما این است که شرکت جهاد نصر یک حرکت جهادی و جدی برای اجرای سد آبسرده به کار بگیرد، افزود: این شرکت باید سه شیفته کار کند تا به جای اینکه سه ساله این پروژه تمام شود، دو ساله تمام شود.

بروجردی با تاکید بر اینکه اگر این امر میسر نیست از همان ابتدا به ما بگویید، ادامه داد: باید با روحیه جهادی این پروژه اجرایی شود و همه توان را به کار بگیریم، الان داریم زمان را از دست می دهیم؛ این چندماه را فرصت داریم و باید قبل از فصل سرما و بارندگی ها اقدامات لازم را برای پیشبرد پروژه به کار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بروجرد دومین شهر استان لرستان و این در حالی است که هنوز یک سد در بروجرد راه اندازی نشده است، اظهار داشت: باید این ظلم به بروجرد جبران شود؛ انتظار ما اجرای سه سد آبسرده، شهید بروجردی و سد گله رود است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از همین ابتدا باید برنامه ریزی برای احداث تصفیه خانه با کارکرد تامین آب شرب بروجرد و شبکه آبیاری برای تامین آب اراضی کشاورزی در سد آبسرده به کار گرفته شود.

بروجردی تصریح کرد: یک دریاچه خالی به درد نمی خورد، باید کار احداث تصفیه خانه و شبکه آبیاری به موازات اجرای سد شروع شود.

کد خبر 4023397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha