۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵

کاراته قهرمانی آسیا- قزاقستان؛

کاتاروهای ایران سه مدال طلا کسب کردند/تدین نقره گرفت

کاتاروهای ایران سه مدال طلا کسب کردند/تدین نقره گرفت

تیم های کاراته دختران و پسران کشورمان در بخش کاتای تیمی و انفرادی با کسب سه مدال طلا و یک نقره به کار خود در این رقابتها پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در آستانه قزاقستان جریان دارد نمایندگان کاتای تیمی کشورمان به نشان طلا دست پیدا کردند. دختران کاتاروی جوان کشورمان با ترکیب آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور بعد از یک دور استراحت قزاقستان را با ۵ پرچم شکست داد و در دیدار نهایی هم مالزی را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست پیدا کردند.

در بخش پسران نیز تیم کشورمان با ترکیب پویا حبیبی، مهدی رضایی محمدمهدی شجاعی هند و قرقیزستان در دیدار نهایی مالزی را از پیش رو برداشت و قهرمان شد. این تیم با برتری مقابل هند و قرقیزستان به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

در کاتای انفرادی رده سنی زیر ۲۱ سال فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه ۵ بر صفر و تایلند ۴ بر یک راهی فینال شد. او در فینال کاتارویی از مالزی را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. همچنین امیریزدان که با برتری مقابل کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شده بود، در این مرحله ۳ بر ۲ به ژاپن باخت و نقره گرفت.

این رقابتها در قزاقستان جریان دارد.

کد خبر 4030333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha