۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۹:۲۰

فرماندار سبزوار خبر داد؛

افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار/برنامه ریزی برای توسعه باند فرود

افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار/برنامه ریزی برای توسعه باند فرود

سبزوار- فرماندار سبزوار گفت: با موافقت هواپیمایی ملی ایران ،پرواز های فرودگاه سبزوار از پنج به هفت پرواز در هفته افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد برادران  صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در نشست مشترکی که با حضور سبحانی فر نماینده مردم شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت ملی هواپیمایی ایران  برگزار شد، مقررشد ظرف یک ماه آینده پرواز های فرودگاه سبزوار از پنج به هفت پرواز درهفته افزایش یابد.

وی افزود: همچنین در حال رایزنی هستیم که با همکاری بخش خصوصی زمینه برقراری پرواز سبزوار - ساری، سبزوار - کیش و سبزوار - قشم را نیز فراهم آوریم.

فرماندار سبزوار خاطر نشان کرد:  در حال حاضر طول باند فرودگاه سبزوار سه هزار و ۲۰۰ متر است که این میزان  باید به ۴ هزار و ۳۰۰ متر افزایش یابد.

برادران تصریح کرد: در هفته، پنج پرواز در مسیر سبزوار - تهران در فرودگاه سبزوار به صورت رفت و برگشت برقرار است و همچنین موافقت ‌هایی در زمینه سفر هوایی به عتبات از سبزوار با سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

برادران با بیان اینکه فرودگاه سبزوار از سیستم روشنایی باند برخوردار است افزود: امکان برقراری پرواز در شب نیز در این فرودگاه نیز وجود دارد.

کد خبر 4030828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha