۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۳۰

قائم مقام وزیر علوم خبر داد:

همکاری ۲۰ دانشگاه داخلی و ۲۲ دانشگاه اروپایی

همکاری ۲۰ دانشگاه داخلی و ۲۲ دانشگاه اروپایی

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ۲۰ دانشگاه داخلی و ۲۲ دانشگاه اروپایی خبر داد و گفت: این همکاری ها در حوزه آموزش عالی ادامه خواهد یافت.

حسین سالارآملی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود اخیر بزرگترین هیات علمی - فناوری اتحادیه اروپا  گفت: در نشستی که اخیرا با هیات علمی - فناوری اتحادیه اروپا  برگزار شد، زمینه‌های گسترش فعالیت‌های علمی و آموزشی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین نماینده  ۲۲ دانشگاه اروپایی با نمایندگان حدود ۲۰ دانشگاه داخلی، تفاهم نامه هایی را در زمینه امکان انجام پروژه های مشترک و تبادل استاد و دانشجو منعقد کردند که در صورت تایید توافق نامه ها، هزینه اجرای آن توسط اتحادیه اروپا و کشورمان تامین می شود.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: اتحادیه اروپا با توجه به کیفیت علمی دانشگاه های داخل کشور حساب ویژه ای بر روی کشور ایران باز کرده همچنین با توجه به سطح امنیت کشور ما در منطقه، پتانسیل، ظرفیت و دانشمندانی که ایران دارد، آنها نیز تمایل دارند با کشورهای قوی کار کنند. بنابراین این همکاری ها در حوزه آموزش عالی ادامه خواهد یافت.  

کد خبر 4031932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha