۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱

کاراته قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

صعود تیم های کاتای مردان و زنان به دیدار نهایی

صعود تیم های کاتای مردان و زنان به دیدار نهایی

روز پایانی از شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با صعود تیم های کاتای مردان و زنان کشورمان به دیدار نهایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در سالن «دولت» شهر آستانه جریان دارد، امروز صبح رقابتهای کاتای تیمی مردان و زنان برگزار شد که در هر دو تیم کشورمان با شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

تیم کاتای مردان ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون کار خود را با برتری ۵ بر صفر مقابل اندونزی آغاز کرد و سپس برابر قزاقستان میزبان با همین نتیجه پیروز شد و درمرحله نیمه نهایی هم با ۵ پرچم عراق را از پیش رو برداشت و با اقتدار و بدون از دست دادن حتی یک پرچم راهی بازی نهایی شد. مردان کاتای ایران برای رسیدن به طلا آسیا ژاپن قهرمان دوره قبل را پیش رو دارد.

تیم زنان کشورمان نیز با دو پیروزی ۵ بر صفر مقابل هند و ۴ بر یک برابر اندونزی راهی دیدار نهایی شد.

امروز رقابتهای کومیته تیمی هم برگزار می شود که تیم های کشورمان در گام نخست رقبای خود را شکست دادند. تیم زنان با ترکیب دلارام دوستی، حمیده عباسعلیو فاطمه چالاکی سه بر صفر مالزی را شکست داد و تیم مردان نیز با همین نتیجه برابر هند صاحب پیروزی شد. خدابخش، آسیابری و پورشیب در ترکیب این تیم رقبای خود را شکست دادند.

این مسابقات عصر امروز به پایان می رسد.

کد خبر 4031990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha