۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی:

۱۴۰ دانش‌آموز برتر انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

۱۴۰ دانش‌آموز برتر انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

بجنورد- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی گفت: از ۱۴۰ دانش‌آموز برتر در جشنواره‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان تجلیل می شود.

یاسر خطیب در گفتگو با خبرنگار مهر، جریان سازی و تربیت نیروی انسانی را از محورها و رویکردهای فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی نیز در طول سال برگزار می‌شود.

خطیب تصریح کرد: همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان شمالی ازجمله این برنامه‌ها است که امروز یکشنبه در محل تالار حافظ با حضور مسئولان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۴۰ دانش‌آموز برتر انجمن‌های اسلامی استان در این همایش تجلیل خواهند شد، افزود: از ۹ نمایشگاه برتر مدرسه انقلاب، ۱۳ انجمن اسلامی برتر در سطح استان، ۱۲ برگزیده جشنواره نشریات دانش‌آموزی مداد کمرنگ، ۲۲ خادم برتر هیئت انصار المهدی و ۳۰ معاون پرورشی برتر در استان ازجمله افرادی هستند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۲ انجمن اسلامی دانش‌آموزی در خراسان شمالی فعال است که ۶۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از اعضای هیئت مرکزی این انجمن‌ها هستند و علاوه بر این تعداد، شمار زیادی از دانش‌آموزان نیز جزو اعضای فعال و عادی به شمار می‌روند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی هدف از فعالیت‌ها و برنامه‌های این انجمن را تعمیق بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی، حراست از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی و جهت دادن ذهنی به دانش‌آموزان برشمرد.

کد خبر 4032003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha