۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

امام‌جمعه شاهرود:

سبک زندگی اسلامی مد نظر فعالان فرهنگی شاهرود باشد

سبک زندگی اسلامی مد نظر فعالان فرهنگی شاهرود باشد

شاهرود - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ما دور شدن از سبک زندگی است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی با تاسی از زندگی ائمه اطهار(ع) مد نظر فعالان فرهنگی شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در دیدار پیش‌ازظهر دوشنبه خود با اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش سلامت و زندگی شاهرود به میزبانی دفتر خود، ضمن تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در سایه تأسی از سیره ائمه اطهار(ع)، بیان کرد: جامعه امروز ما نیازمند اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی است تا شاهد ترویج معنویات در زندگی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشورمان نیازمند مدیرانی است که تنها هدفشان از دانشگاه رفتن درس خواندن و اخذ مدرک نباشد، افزود: امروز باید کارهای یدی را نیز در طبق اخلاص گذاشت و با مدیریتی جهادی، با تأسی از سیره ائمه اطهار(ع) به ساخت ایران اسلامی آباد اهتمام داشت.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه سبک زندگی می‌تواند پایه‌های خانواده را مستحکم کند، بیان کرد: یکی از بحران‌های جامعه امروز ما طلاق است که از مشکلات و معضلات اجتماعی محسوب می‌شود لذا درمان آن نیز در همین کارهای فرهنگی قرار دارد.

امینی برگزاری همایش‌های سلامت و زندگی را کاری مقدس و جهادی توصیف کرد و بیان داشت: امروز شرایط به‌کلی تغییریافته و ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در آن ازدواج سخت و طلاق آسان شده است در چنین شرایطی باید به سمتی پیش رفت که سلامت اجتماعی و معنویات دینی در صدر امور فرهنگی قرار گیرد و یکی از راه‌های ترویج این امر، برگزاری همایش سبک زندگی محسوب می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از کارشناسانی که درباره سبک زندگی و منویات رهبر معظم انقلاب برای مردم سخن‌گویند یکی از بهترین کارهایی است که می‌تواند جنبه آموزشی نیز در جامعه داشته باشد.

سلسله همایش‌های سلامت و زندگی به همت دانشگاه صنعتی، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی تهران از سوم مرداد آغاز می‌شود.

کد خبر 4033278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha