۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۹:۵۴

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا در ملایر برگزار شد

کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا در ملایر برگزار شد

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا در شهرستان ملایر برگزار شد.

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا در شهرستان ملایر اظهار داشت: کارگاه آموزشی مبارزه با دوپینگ و مواد نیروزا در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی شهرستان ملایر درراستای بالا بردن سطح علمی مربیان و ورزشکاران در خصوص مضرات مصرف داروها و مکمل‌های غذایی انرژی‌زا برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به گرامیداشت هفته پهلوانی و ورزش‌های باستانی در سالن زورخانه پوریای ولی شهرستان ملایر گفت: به همت هیئت باستانی شهرستان ملایر مراسم گرامیداشت هفته ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در سالن زورخانه پوریای ولی برگزار شد.

اکبری عنوان کرد: باستانی‌کاران از زورخانه‌های پوریای ولی، بابک و علی ابن ابیطالب (ع) با اجرای برنامه‌های ورزش باستانی شامل میل‌زنی، میل بازی، شنای باستانی، چرخش و غیره حاضرین را به وجد آورده و علی گویان ارادت خالصانه خود را به ائمه اطهار (ع) و جامعه ورزش شهرستان ابراز داشتند.

وی با اشاره به آغاز به کار فوتبال حبابی در شهرستان ملایر بیان کرد: هیئت همگانی شهرستان ملایر با تشکیل کمیته فوتبال حبابی و با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و استان این ورزش مهیج و بانشاط را در شهرستان ملایر برای اولین بار فعال کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: هدف از ورزش نشاط، سلامتی و تقویت روحیه جوانان و عموم مردم بوده که این سه نکته در این ورزش مهیج نهفته است.

کد خبر 4033923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha