۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰:۲۳

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در گفتگو با مهر: 

میانگین سنی تیم راکم می کنیم/مذاکراتی با قرا و میرزاجانپور داشتیم

میانگین سنی تیم راکم می کنیم/مذاکراتی با قرا و میرزاجانپور داشتیم

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه گفت: سازمان لیگ برنامه ریزی ها را به شکلی انجام داد که در تعطیلات نیم فصل راهی مسابقات باشگاه های جهان خواهیم شد. 

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین شرایط تیم بانک سرمایه عنوان کرد: بعد از اردوی ۴۱ روزه در تهران و سپس سفر سخت و طولانی به خاور دور جهت مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا داشتیم استراحتی برای بازیکنان و کل تیم در نظر گرفتیم. البته چند بازیکن هم بلافاصله به تیم ملی اضافه شدند و اکنون در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

وی در مورد برنامه های این تیم جهت حضور در جام باشگاه های جهان افزود: در دهه اول مرداد تمرینات را برای حضور در این مسابقات آغاز خواهیم کرد. قصد داریم با تمام توان در این مسابقات حاضر شویم تا نماینده شایسته ای برای ایران و آسیا باشیم. حتی میلاد عبادی پور را هم که قرار است به باشگاه اسکرا ملحق شود را به عنوان یار کمکی در اختیار خواهیم داشت.

سعادتمند در مورد اینکه آیا هماهنگی جهت عدم تداخل لیگ برتر و باشگاه های جهان صورت گرفته یا خیر اظهار داشت: بله تعاملی خوبی وجود دارد، در نشستی هایی که با آقای داورزنی داشتیم ضمن اینکه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردیم اعلام کردیم که اگر تیم ملی به دور دوم لیگ جهانی صعود کند حاضر هستیم ملی پوشان را در باشگاه های آسیا همراه نداشته تا با تمام وجود به تیم ملی کمک کنند. از سازمان لیگ والیبال تشکر می کنم که برنامه ریزی ها را به شکلی انجام می دهند که در تعطیلات نیم فصل راهی مسابقات باشگاه های جهان خواهیم شد و بعد از برگشت نیم فصل دوم مسابقات لیگ آغاز خواهد شد. 

مدیر باشگاه بانک سرمایه در مورد قرارداد میلاد عبادی پور به باشگاه اسکرا عنوان کرد: عبادی پور با ما قرارداد ۲ ساله داشت ولی خودش علاقمند بود که برای رشد بیشتر راهی لیگ اروپا شود. با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که حضور او در لیگ اروپا و بازی مقابل بهترین تیم های جهان برای پیشرفت این بازیکن بسیار اثر بخش خواهد بود. نخواستیم که جلوی پیشرفت او را بگیریم و قرار است که رضایت نامه عبادی پور را البته با انجام شروطی برای باشگاه لهستانی صادر کنیم. نامه ای به باشگاه لهستانی ارسال کرده و اعلام کردیم که عبادی پور را برای باشگاه های جهان نیاز داریم و هر زمانی قرار داد او با باشگاه لهستانی به پایان رسید به تیم سرمایه باز گردد. درضمن هیچ مبلغی برای ترانسفر او طلب نکردیم و خواستیم که بحث مالی این انتقال برای عبادی پور باشد.

وی در مورد سیاست های باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تیم ما در طول ۲ سال تیم داری دو بار قهرمان لیگ شده و قصد داریم این رکورد را حفظ کنیم. ضمنا امسال نماینده آسیا در جام باشگاه های جهان هستیم و محبوریم از جایگاه خود دفاع کنیم و تیم خوبی ببندیم.

وی ادامه داد: : ما بازیکنانی مانند موسوی،غلامی، قائمی و شفیعی را در تیم خود حفظ می کنیم. البته قصد داریم میانگین سنی تیم را کم کرده و تیم شاداب تر و جوان تری را دور هم جمع کنیم. مذاکراتی را با چند بازیکن  داخلی و خارجی داشتیم و صحبت های اولیه نیز انجام شده البته هنوز توافقی صورت نگرفته و مذاکرات ادامه دارد. سعی می کنیم تا ۱۰ مرداد نیاز های خود را در بخش جذب بازیکن و عقد قراردادها انجام دهیم.

سعادتمند در مورد خروج مهدوی و مذاکره با بازیکنانی مانند قرا و میرزاجانپور گفت: مهدی مهدوی یکی از بهترین های والیبال ایران است. او را بخاطر تمام مسائل فنی و اخلاقی که دارد دوست دارم و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. مذاکراتی نیز با رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور داشتیم که حتی عکس هایی نیز به یادگار گرفتیم ولی هنوز این توافق به صورت قطعی انجام نشده و به محض توافق آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در پایان پیرامون تیم داری در حوزه بانوان و اینکه شرایط تیم والیبال بانوان بانک سرمایه به چه صورت خواهد بود گفت: جلسه ای با مدیر عامل بانک آقای پویان شاد داشتم. کار گروهی درخود بانک تشکیل شده و مشغول انجام اموری هستیم تا بتوانیم انشالله حمایت کافی را از تیم بانوان بانک سرمایه داشته باشیم.

کد خبر 4033937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha