۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰:۵۲

معاون استاندار یزد:

هنر اثرگذارترین ابزار در زمینه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب است

هنر اثرگذارترین ابزار در زمینه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب است

یزد ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از هنر به عنوان اثرگذارترین ابزار در زمینه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی دوشنبه شب در مراسم اکران فیلم بازگشته با حضور عوامل و بازیگران این فیلم در فرهنگسرای شهرداری یزد اظهار داشت: بی شک ابزار هنر اثرگذارترین ابزار برای نهادینه کردن بسیاری از فرهنگ ها و عادتهای درست در جامعه است.

وی عنوان کرد: زبان هنر می تواند به کمک فرهنگ بیاید و در بسیاری از زمینه ها از جمله صرفه جویی در مصرف آب مددکار مسئولان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه مسئولان استان یزد در کنار تلاش برای فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب، راهکارهای دیگری را نیز دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: از جمله این راهکارها می توان به تلاش برای تکمیل و بهره مندی مردم استان از خط دوم انتقال آب اشاره کرد.

طالبی بیان کرد: همچنین اقداماتی در زمینه انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد در دست پیگیری است که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی، نگاه هنری به مسئله آب را نگاهی ظریف خواند و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا از بحران آب در استان با استفاده از راهکارهای موثر عبور کنیم.

به گزارش مهر، فیلم بازگشته به کارگردانی حامد غنی و نویسندگی مهدی مرعشی به مسئله بحران آب در روستاها پرداخته و در روستای هنزا در استان یزد فیلمبرداری شده است.

کد خبر 4033961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha