۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۶

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان:

۲ قایقران همدانی در اردوی تیم ملی حضور دارند

۲ قایقران همدانی در اردوی تیم ملی حضور دارند

همدان - رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان گفت: دو قایقران همدانی در نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ کشور حضور دارند.

محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور دو قایقران همدانی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: ۱۲ پاروزن در بخش بانوان و ۱۴ پاروزن در بخش مردان در نهمین مرحله اردوی آمادگی در سد کینه ورس ابهر به آب زده اند تا تمرینات آمادگی خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۱۷ برگزار کنند.

وی افزود: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان در بخش بانوان در این اردو حضور دارند و تمرینات خود را زیرنظر نیکولا جیوگا مدیر و سرمربی تیم های ملی روئینگ برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان با اشاره به وضعیت هیئت قایقرانی استان‌همدان در بین سایر هیئت‌های ورزشی استان‌ها گفت: همدان در سال‌های گذشته در رشته قایقرانی پیشرفت داشته و حتی در مواردی از استان‌های صاحب دریا نیز جلوتر بوده است.

محمد ضروری عنوان کرد: در حال حاضر همدان در رتبه هفتم کشور قرار دارد که برای استانی مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد، این رتبه قابل‌ملاحظه است.

وی بابیان اینکه هیئت قایقرانی استان‌همدان همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد، عنوان کرد: نباید هیئت قایقرانی استان‌همدان به چند قایقران مطرح محدود شود.

کد خبر 4034613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha