۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه:

کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری معلولان کشور شد

کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری معلولان کشور شد

کرمانشاه- رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه برداری کرمانشاه با کسب ۵ مدال رنگارنگ نائب قهرمان رقابت‌های جانبازان و معلولان کشور شد.

عزت الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های وزنه برداری بیست و چهارمین دوره قهرمانی کشور جانبازان و معلولان امسال، گرامیداشت "شهدای تروریستی تهران"، با نائب قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در ادامه افزود: در این مسابقات، تیم‌های تهران در جایگاه اول و اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پرنیان گفت: تیم کرمانشاه با کسب یک مدال طلای علیرضا ایزدی، ۲ مدال نقره صمد عباسی و شهرام رضایی، ۲ مدال برنز سلام خاصه پور و علیرضا ایزدی، ۲ مقام چهارم مسلم امیری و ایوب کبودی و یک مقام پنجم علی حیدریان و با کسب مجموع ۸۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها اله بخش اکبری به عنوان مربی، محمدرضا امینی سرمربی و احمد ایزدی به عنوان سرپرست، تیم کرمانشاه را همراهی کردند.

پرنیان بیان کرد: محسن بهزادیان ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقات توانست در دسته ۷۲ کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کند.

وی گفت: شهرام رضایی دیگر وزنه بردار هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه نیز در دسته ۸۰ کیلوگرم با بلند کردن وزنه ۱۷۸ کیلویی نائب قهرمان ایران شد.

کد خبر 4034781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha