۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸

معاون وزیر ورزش در اردوی ووشو بانوان

معاون وزیر ورزش در اردوی ووشو بانوان

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در آمادمی ملی المپیک ضمن بازدید از تمرینات تیم ملی بانوان با مسئولان فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا محمدیان در این دیدار ضمن آروزی موفقیت برای بانوان ملی پوش در رقابت های آسیایی کره جنوبی و جهانی روسیه آرزوی موفقیت خطاب به سرمربی چینی این تیم گفت: بانوان ووشوکار ایران طی سال های اخیر همواره در رویدادهای گوناگون مدال آور بوده اند و امیدوارم شرایط آمادگی آنان به گونه ای باشد که امسال نیز در جمع برترین ها قرار بگیرند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان سپس به ملی پوشان ووشو هم گفت: شما اراده و لیاقت رسیدن به قهرمانی های متعدد را داشته اید.ووشو از فدراسیون های با برنامه و منسجمی است که در راستای مدیریت قوی دکترعلی نژاد و همچنین خانم نظری، با شرایط خوبی روبرو است.

وی افزود: با بهره بری از این شرایط ایده آل و به کارگیری توانایی های خود، به موفقیت دست یافته و موجب شادمانی مردم و سربلندی خانواده هایتان شوید.
محمدیان ورزشکاران را به دلیل حضور در مسابقات بین المللی متعدد، سفیران ایران دانست و گفت: یقین دارم بانوان ووشو از مدال آوران بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهند بود و به قهرمانی های متعددی دست می یابند.ووشو از قبیل فدراسیون های محسوب می شود که همه امکانات را دارد و در رشته های دیگر هم به دنبال این هستیم تا چنین شرایطی ایجاد شود.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان نیز به نمایندگی از ملی پوشان ضمن قدردانی از حضور دکترمحمدیان در اردوی تیم ایران برای دقایقی به صحبت پرداخت.

ضمن اینکه نایب رئیس فدراسیون گزارشی از نحوه آماده سازی ملی پوشان ارائه کرد.

کد خبر 4035800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha