۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲

پیام تسلیت ۲ مسئول فرهنگی

کاسه‌ساز ترجمان یک عمر تلاش متعهدانه است/ او دِین خود را ادا کرد

کاسه‌ساز ترجمان یک عمر تلاش متعهدانه است/ او دِین خود را ادا کرد

عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی درگذشت حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پیام هایی جداگانه درگذشت حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما را تسلیت گفتند. 

در متن پیام تسلیت رییس سازمان صدا و سیما آمده است:

«بسمه تعالی

وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

درگذشت حبیب الله کاسه ساز، هنرمند و تهیه کننده متعهد تلویزیون و سینما، موجب تاسف و تاثر گردید.

بدون شک، زندگی مرحوم کاسه ساز ترجمان یک عمر تلاش متعهدانه در راستای تولید و خلق آثار ارزشی در به تصویرکشیدن دوران دفاع مقدس و تبلیغ ایران سرافراز و نظام متعالی جمهوری اسلامی بود.

اینجانب فقدان این هنرمند انقلابی را به جامعه هنری کشور و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تعالی برای آن زنده یاد رحمت واسعه و علو درجات مسئلت دارم.»

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه کننده و بازیگر فیلم‌های سینمای دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«نام و یاد حبیب الله کاسه ساز با سینمای دفاع مقدس در سینمای ایران ماندگار است. زنده یاد حبیب‌الله کاسه ساز از هنرمندان متعهدی بود که برای اعتلای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش کرد و با حضور مستمر و فعال خود در عرصه سینمای ایران به ویژه سینمای دفاع مقدس با تولید آثار ارزشمند، دِین خود را نسبت به این سرزمین ادا کرد. وی از پیشکسوتان شکل‌گیری و جریان سازی سینمای دفاع مقدس بود.

مصیبت فقدان این هنرمند متعهد را به عموم جامعه هنری، سینماگران، همسر و فرزندان ایشان و خانواده محترم کاسه‌ساز صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال، رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان معزز خواستارم.»

کد خبر 4035819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha