۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

حراست ازآرمان‌های نظام اسلامی نیازمنداهتمام به توسعه عفاف درجامعه

حراست ازآرمان‌های نظام اسلامی نیازمنداهتمام به توسعه عفاف درجامعه

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حراست از آرمان‌های نظام اسلامی نیازمند اهتمام به توسعه عفاف در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یار افزود: لازم است بانوان مسلمان ایرانی با اتکا به ایمان و اعتقادات و در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی اهتمام بیشتری به توسعه و تعمیق عفاف در جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد: حجاب دستور قرآن کریم بوده و رعایت آن بر هر مسلمانی تکلیف شرعی به حساب می‌آید و پیامبر عظیم‌الشأن و پیشوایان دینی و همچنین عقل و عرف نیز بر لزوم رعایت پوشش بانوان تأکید دارند.

صفی یاری افزود: بی‌حجابی چه آگاهینه و چه ناآگاهینه کج‌دهنی آشکار به مبانی دینی و قرآنی و پشت کردن به فرهنگ اصیل ایرانی و بالاتر از فطرت انسانی به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: از منظر سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فردی و اجتماعی نیز رعایت حجاب کاملاً موجه و قابل دفاع است و حجاب زیبایی‌ها، طراوت و دستاوردهای مثبت و انسان‌ساز را برای جامعه بشریت به ارمغان می‌آورد.

صفی یاتری  با اشاره به اینکه برخی سعی می‌کنند بین حجاب و عفاف مرز و فاصله قائل شوند، اظهار کرد: واقعیت این است که بین دو موضوع حجاب و عفاف رابطه متقابل وجود دارد و حجاب محصول عفاف و عفاف ثمره حجاب و زندگی عفیفانه منوط به حجاب و عفاف است.

وی  یادآور شد: لازم است بانوان مسلمان ایرانی با اتکا به ایمان و اعتقادات و در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی اهتمام بیشتری به توسعه و تعمیق عفاف در جامعه داشته باشند و توطئه دشمنان اسلام و ایران را در ترویج فرهنگ برهنگی که جز برهنگی فرهنگی را در پی نخواهد داشت، خنثی سازند.

کد خبر 4035890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha