۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

فعالیت در امامزادگان به برنامه‌های عبادی منحصر نشود

فعالیت در امامزادگان به برنامه‌های عبادی منحصر نشود

یزد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی، کار و فعالیت همه جانبه را می‌طلبد، گفت: فعالیت در امامزادگان و بقاع متبرکه نباید به برنامه های عبادی منحصر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین زارع‌زاده ظهر امروز در سومین همایش آموزشی هیئت مدیره و مدیران بقاع متبرکه و امامزادگان استان یزد که در آستان خدیجه خاتون (س) برگزار شد، اظهار داشت: اخلاق محوری و آموزش زندگی همراه با بندگی باید در راس فعالیت های بقاع متبرکه و امامزادگان استان یزد باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اقشار مختلف به امامزادگان و بقاع متبرکه مراجعه دارند، بنابراین باید سعه صدر در برخورد با افراد و اخلاق محوری در راس برنامه های هیئت امنا و مدیران این مراکز باشد.

زارع زاده ادامه داد: باید در کنار برنامه های معنوی، دروس زندگی نیز مدنظر قرار گیرد و فقط به مراسم عبادی توجه نشود زیرا آموزش سبک زندگی اسلامی با توجه به حجمه هایی که توسط شبکه های مختلف به نسل جوان صورت گرفته، بسیار لازم و حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در استان یزد، امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت های خوبی در زمینه فرهنگی داشته اند اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و لازم است به ویژه در آموزش مهارتهای زندگی توجه بیشتری صورت گیرد و به ویژه در کنار فعالیت های آموزشی، آموزش این موارد نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4037949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha