۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک پارسیان به حد نصاب نرسید؛

حضور فعال بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

حضور فعال بانک پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

بانک پارسیان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ جدیدترین خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، کارشناسان حوزه‌های مختلف این بانک با حضور در غرفه بانک پارسیان در سالن ۳۸، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه و اقدامات این بانک را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

شایان ذکر است بانک پارسیان درسومین نمایشگاه بین المللی الکامپ به عنوان تنها بانک خصوصی در طرح ضربتی پرداخت قرض‌الحسنه حضور دارد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی‌الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز و تا ۲ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.

از سوی دیگر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک پارسیان به منظور تصویب صورت‌های مالی دوره منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۵ به دلیل عدم رسیدن به حدنصاب، رسمیت نیافت.

در نشست مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام بانک پارسیان به تاریخ ۹۶/۰۴/۳۱ به دلیل آنکه تعداد سهامداران حاضر در جلسه حدود ۴۵ درصد بوده و به حدنصاب نرسید و برگزاری مجمع به زمان دیگری موکول شد.

طبق اعلام صیدی، معاون مالی بانک پارسیان آگهی دعوت به جلسه بعدی مجمع عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این بانک پس از دریافت تائیدیه بانک مرکزی نسبت به صورت‌های مالی حسابرسی شده عملکرد ۱۲ ماهه دوره منتهی به ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ در سامانه اطلاع رسانی کدال منتشر خواهد شد.

 شایان ذکر اس، دکتر پرویزیان مدیرعامل وصیدی معاون مالی بانک پارسیان در نشستی صمیمانه به ابهامات و پرسش‌های سهامداران حاضردراین مجمع پاسخ دادند.

کد خبر 4038337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha