۲ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۰۱

مرکزی در هفته سوم لیگ کشتی نوجوانان منطقه۴ کشور مغلوب تهران شد

مرکزی در هفته سوم لیگ کشتی نوجوانان منطقه۴ کشور مغلوب تهران شد

اراک- هفته سوم مسابقات لیگ کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی نوجوانان منطقه چهار کشور با برتری تیم تهران مقابل استان مرکزی در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ کشتی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی نوجوانان باشگاه های منطقه چهار کشور شامل  استان های قم، مرکزی، تهران و همدان از هجدهم ماه گذشته آغاز شده است.

رییس هیات کشتی استان مرکزی در رابطه با این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: هفته اول این مسابقات به میزبانی قم، بین تیم کشتی استان مرکزی و قم برگزار شد که در نهایت، در رشته آزاد مرکزی به پیروزی دست یافت و در کشتی فرنگی  و پهلوانی قم به قهرمانی رسید.

حمیدرضا کلهر اظهار داشت: هفته دوم مسابقات لیگ کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی نوجوانان منطقه چهار کشور بین تیم های همدان و مرکزی به میزبانی همدان برگزار شد که در نهایت در رشته فرنگی تیم استان مرکزی به پیروزی رسید و در کشتی آزاد و پهلوانی همدان به برتری دست یافت.

وی افزود: در هفته سوم مسابقات لیگ کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی نوجوانان منطقه چهار کشور که شامگاه یکشنبه بین دو تیم مرکزی و تهران در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، تیم تهران در سه رشته کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی مقابل تیم مرکزی به برتری دست یافت .

به گفته رئیس هیات کشتی استان مرکزی، هفته چهارم این مسابقات به میزبانی اراک، هشتم ماه جاری بین تیم مرکزی و قم برگزار می شود و همچنین مرکزی در هفته پنجم در اراک، میزبان همدان است.

کلهر ادامه داد: در هفته ششم نیز مرکزی میزبان تیم تهران خواهد بود و هفته هفتم مسابقات نیز در اراک جریان خواهد داشت.

گفتنی است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی این دوره از رقابت ها در اوزان ۴۱، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۸، ۷۶، ۸۵، و ۱۰۰ کیلوگرم و رشته کشتی پهلوانی نیز در وزن های، ۵۰، ۶۰،۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ برگزار می شود.

همچنین جواد کریمی به عنوان مسئول این مسابقات و کامران سلطان زاده به عنوان سرپرست فنی بر این رقابت ها نظارت داشتند.

کد خبر 4039269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha