۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۷

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛

تکلیف کادر فنی تیم ملی امید طی روزهای آینده مشخص می‌شود

تکلیف کادر فنی تیم ملی امید طی روزهای آینده مشخص می‌شود

اردبیل – رئیس فدراسیون فوتبال از تعیین تکلیف و تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال امید کشور طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج عصر سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران اضافه کرد: نتایج تیم ملی امید موجب شده انتقادات به این تیم و کادر فنی آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در این خصوص کمیته فنی بررسی های خود را آغاز کرده است، یادآور شد: تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی امید نیز به این بررسی ها و تصمیم کمیته فنی فوتبال بستگی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه انتظارات از این تیم بسیار زیاد بود، تصریح کرد: با توجه به بازیکنان خوبی که در تیم ملی امید بودند و نیز کادر فنی انتظارات بالا بود که بسیاری از این انتظارات محقق نشد.

وی از تلاش برای حضور مقتدرانه و با قدرت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه خبر داد و بیان داشت: براین اساس برنامه ریزی های مدونی برای برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی با تیم های مطرح دنیا آماده شده است.

انتخابات هیئت فوتبال اردبیل هرچه زودتر باید برگزار شود

تاج همچنین با اشاره به برنامه ها و اهداف سفر خود به اردبیل تصریح کرد: در این سفر مصمم هستیم در خصوص برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل برنامه ریزی و زمان آن را تعیین کنیم.

وی با اشاره به تاخپر طولانی در برگزاری این انتخابات بر لزوم تعیین تکلیف هیئت فوتبال این استان و انتخابات آن تاکید کرد و افزود: بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با جامعه فوتبال استان اردبیل از دیگر برنامه های این سفر است.

رئیس فدراسیون فوتبال این استان را یکی از استان های مستعد در بحث پرورش بازیکنان فوتبال برشمرد و عنوان کرد با این وجود در بحث باشگاه داری و حضور در لیگ های کشوری این استان موفق عمل نکرده است.

وی با این وجود از آمادگی فدراسیون و سازمان لیگ برای بررسی در خصوص واگذاری سهمیه تیم فوتبال در لیگ دسته دو به استان پس از برگزاری و تعیین تکلیف انتخابات هیئت فوتبال خبر داد.

تاج در ابتدای سفر خود به استان اردبیل ضمن حضور در گلزار شهدا، با خانواده یکی از شهیدان مدافع حرم اردبیل دیدار کرد.

کد خبر 4041342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha