۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۱۹

مهدی تارتار:

برابر گسترش فولاد به دنبال ۳ امتیاز هستیم/ بدهی به کسی نداریم

برابر گسترش فولاد به دنبال ۳ امتیاز هستیم/ بدهی به کسی نداریم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: برابر گسترش فولاد به دنبال سه امتیاز هستیم و با تمام قوا آمده ایم تا بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد در تبریز اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم و مقابل تیم خوب گسترش فولاد در تبریز بازی می کنیم ولی ما فقط برای سه امتیاز آمده ایم.

وی سپس با اشاره به اینکه کار سختی در پیش دارند، ادامه داد: امیدوارم موفق شویم و بازیکنان طبق برنامه ما جلو روند و پیروز این دیدار شویم.

تارتار سپس با تاکید بر اینکه فردا اولین بازی لیگ است و همیشه حساس است، ابراز داشت: همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد چون هماهنگی ها وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کرده ایم، افزود: ما آماده شروع مسابقات لیگ برتر هستیم وامیدوارم موفق شویم.

وی با اشاره به اینکه در بحث یارگیری تا جایی که می‌شد خوب عمل کردیم، ادامه داد: تارتار: بازیکنانی که به پارس نیامدند خودشان ضرر کردند.

تارتار سپس با بیان اینکه با قاطعیت می ‌گویم کوچکترین بدهی را نداریم و حسابمان صاف است و کارت ‌هایمان بدون مشکل صادر شد، گفت: بدهی به کسی نداریم.

ور در خصوص تیم تبریزی نیز گفت: آنها تیم خوبی هستند و از ما در لیگ برتر قدیمی تر هستند. گسترش فولاد امروز بسیاری از نفرات خود را تغییر داده است و ناآشنا هستند.

گفتنی ست، دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پارس جنوبی جم از سری رقابت های هفته اول، فصل هفدهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه –  ۶مرداد- در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

کد خبر 4043013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha