۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳

همزمان با جذب ۳۳۰۰ معتاد متجاهر صورت می گیرد؛

انتقال ۷۰۰ مددجو به مراکز سعیدآباد و خاوران

انتقال ۷۰۰ مددجو به مراکز سعیدآباد و خاوران

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران با اشاره به طرح اخیرساماندهی و جذب معتادان متجاهر در پایتخت گفت: قرار است تا ۷۰۰نفر از مددجویان به مراکز بهبودی سعیدآباد جاجرود و خاوران منتقل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبدالهی با تاکید بر لزوم حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و ساماندهی این افراد در مراکز بهبودی اظهار کرد: طی روزهای گذشته طرح جذب و ساماندهی ۳۳۰۰ معتاد متجاهر در دستور کار قرار گرفت و قرار است تا با اتمام مراحل جذب اقدامات مربوط به بهبودی طی روزهای آینده آغاز شود.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از مجموع افرادی که در قالب طرح جذب می شوند، ۷۰۰ نفر به مراکز بهبودی سعیدآباد جاجرود و خاوران منتقل و ۲۶۰۰ نفر نیز در مرکز فشافویه وابسته به سازمان بهزیستی مستقر می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت مراکز بهاران برای پذیرش مددجویان بهبودیافته عنوان کرد: در حال حاضر، ۲۳ مرکز بهاران با ظرفیت بالغ بر ۲ هزار نفر آماده پذیرش مددجویان داوطلب از تمامی مراکز بهبودی هستند.

عبدالهی ادامه داد: مددجویانی که در طرح اخیر ساماندهی معتادان متجاهر جذب می شوند، پس از طی دوره بهبودی در صورت تمایل و به شکل کاملاً داوطلبانه امکان حضور در مراکز بهاران را دارند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت مرکز کارآفرینی اتحاد نیز گفت: در حال آماده سازی مرکز مذکور هستیم اما به دلیل یک سری از مشکلات نمی توان زمان دقیقی را برای بهره برداری از این پروژه اعلام کرد.

کد خبر 4044256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha