۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان:

وزنه‌بردار همدانی مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد

وزنه‌بردار همدانی مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد

همدان- سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: وزنه‌بردار استان‌همدان مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را کسب کرد.

حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی سالن ارتش شهر کاتماندو نپال برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کاتماندو نپال ۹ مدال طلا، ۱۰ نشان نقره و ۶ گردن‌آویز برنز را به دست آوردند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به عملکرد وزنه‌بردار همدانی گفت: عباس زندی وزنه‌بردار خوب استان در وزن ۸۵ کیلوگرم، توانست درحرکت یک‌ضرب وزنه ۱۴۶ کیلوگرمی را به نام خود ثبت و درحرکت دوضرب ۱۶۵ وزنه کیلویی را بالای سر ببرد و درمجموع با وزنه ۳۱۱ کیلوگرم در جایگاه چهارم بایستد.

چاروسایی عنوان کرد: همچنین تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب بر روی سکوهای اول و سوم ایستادند.

وی با اشاره به مسابقات کونگ‌فو بین‌المللی گرجستان بیان کرد: مسابقات کونگ‌فو بین‌المللی گرجستان به میزبانی تفلیس برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها کونگ‌فو کاران همدانی به دو مدال طلا و یک نقره دست یافتند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: در این رقابت‌ها خسرو مختاری و مرتضی تقی پور در استایل نیمه آزاد به مدال طلا دست یافتند و هادی نظری در استایل آزاد نائب قهرمان شد.

کد خبر 4046354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha