۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۰۷

سرپرست تیم پارس جم:

انتظار داشتیم امید سینک بهترین بازیکن لیگ دسته اول شود

انتظار داشتیم امید سینک بهترین بازیکن لیگ دسته اول شود

سرپرست تیم فوتبال پارس جم گفت: فدراسیون فوتبال زحمات زیادی برای برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال کشید اما خود ما برای انتخابات در لیگ یک انتظارات دیگری داشتیم.

عبدالرحیم خطیب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب پارس جم و مهدی تارتار بعنوان بهترین تیم و بهترین مربی در انتخابات بهترین‌های فصل گذشته فوتبال اظهار داشت: به مهدی تارتار، مجموعه باشگاه پارس جم و مردم این شهر تبریک می‌گویم. تارتار واقعا از مربیان جوان، کار بلد و با اخلاقی است که از کار کردن کنار ایشان لذت می‌برم. همچنین از آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه هم کمال تشکر را دارم چرا که اگر حمایت‌های وی از مجموعه نبود، چنین موفقیت هایی به دست نمی آمد.

وی افزود: این درست است که مجموعه ما جوایزی از این برنامه گرفت، اما ما انتظار داشتیم امید سینک هم بعنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب می‌شد. هم حق سینک بود و هم شواهد نشان می‌داد که گویا قرار است این بازیکن بعنوان بهترین بازیکن لیگ یک روی صحنه برود که اینطور نشد. البته این را بگویم که این موضوع چیزی از ارزش‌های سینک نمی‌کاهد و حتی ما امیدواریم که انگیزه‌های او بیشتر هم بشود.

سرپرست تیم فوتبال پارس جم در خصوص شرایط میزبانی شهر جم از تیم های لیگ برتری بیان داشت: نمی‌دانم چرا این بحث‌ها پیش آمده که شهر جم استاندارهای لازم را برای میزبانی در لیگ برتر ندارد. ما یک ورزشگاه ۱۲ هزار نفری داریم و در هفته‌های آخر فصل گذشته بارها این ورزشگاه مملو از هوادار شد و هیچ خللی در نظم شهر پیش نیامد. مسئولان سازمان لیگ هم بارها از امکانات ما بازدید کرده و استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات رسمی حتی در لیگ برتر را هم تایید کرده‌اند.

خطیب ادامه داد: انشاءالله در بازی با پیکان نشان می‌دهیم که هم تیم پارس جنوبی و هم شهر جم استحقاق حضور در لیگ برتر و امکانات برگزاری این مسابقات را دارند. 

کد خبر 4046433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha