۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۲۷

سرمربی تیم پیکان تهران مطرح کرد؛

بدترین بازی پیکان در دو سال اخیر بود/ جمی‌ها عالی هستند

بدترین بازی پیکان در دو سال اخیر بود/ جمی‌ها عالی هستند

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ضمن تمجید از عملکرد تیم پارس جنوبی جم، گفت: این مسابقه بدترین بازی پیکان در دو سال اخیر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی جمعه شب در پایان مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای مسابقه و بر اثر هیجان بالای بازی، دو گل دریافت کردیم و دقایقی بعد هم تیم پارس جنوبی گل سوم را زد.

وی اضافه کرد: این دو گل ابتدای بازی شیرازه تیم ما را به هم ریخت و تا پایان بازی هم نتوانستیم آنگونه که شایسته است به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: این بدترین بازی تیم ما بود که در دو سال اخیر انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه لیگ جبران کنیم.

وی با رد شایعاتی مبنی بر صحبت خود با داور یا ناظر داوری مسابقه تصریح کرد: به هیچ وجه از این اخلاق‌ها ندارم.

جلالی ضمن تقدیر از میزبانی جم از این مسابقه، افزود: در ابتدا به ما قول دادند که مهمانسرا برای حضور پیکان فراهم است ولی بعدا گفتند که این مهمان‌سرا پر است و من هم مصاحبه کردم که خوشبختانه شرایط خوبی برای میزبانی از تیم ما در جم فراهم شد.

وی گفت: تیم پارس جنوبی جم تیم بسیار خوبی نشان داد و با تداوم این روند می‌تواند حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر،  دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران از ساعت ۲۱ جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که پارس جنوبی جم با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

کد خبر 4050060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha