۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۳۸

سرمربی پارس جنوبی جم:

نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم/اگر می باختیم داور را نمی بخشیدم

نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم/اگر می باختیم داور را نمی بخشیدم

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به مسابقه این تیم مقابل پیکان، گفت: بازی را خیلی خوب شروع و نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار جمعه شب در پایان مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران اظهار داشت: امروز به خوبی از حمایت هواداران خود در این ورزشگاه برخوردار شدیم و نقش مهمی در موفقیت تیم داشتند.

وی با تقدیر از تلاش بازیکنان خود در این مسابقه اضافه کرد: نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم و این به این خاطر بود که بازی را خیلی خوب شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: در نیمه دوم قصد داشتیم پیکان را کنترل کنیم و چشم به ضد حمله‌ها داشتیم ولی اواخر بازی پیکان رو به بازی هجومی آورد و توانست یک گل دیگر را جبران کند.

تارتار بیان کرد: لیگ برتر سخت است و بازیکنان و تیم‌ها با کیفیت بسیار بالایی در این لیگ حضور دارند و ما نباید در باد این برد و این شش امتیاز بخوابیم و باید لیگ را خیلی جدی بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر این بازی مساوی می‌شد و یا شکست می‌خوردیم من هیچ‌وقت این داور را نمی‌بخشیدم. من این داور را در حد و اندازه لیگ برتر ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد حاشیه‌سازی پیکانی‌ها نیز گفت: همه مردم ایران باید به شهرستان جم، فوتبال این شهرستان و استان بوشهر احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: اهالی شهرستان جم با عشق و علاقه بسیار بالایی به وررزشگاه آمدند و با وجود برخی حاشیه‌ها و یا تصمیمات اشتباه داور کاری به اشتباهات داوری و تیم حریف نداشتند و فقط تیم خود را تشویق کردند.

دو تیم پارس جنوبی جم و پیکان تهران از ساعت ۲۱ جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که پارس جنوبی جم با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

کد خبر 4050063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha