۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱

کشتی قهرمانی جوانان جهان - فنلاند؛

عبدولی و دادمرز فینالیست شدند/ حذف شربی‌نیازی و نوروزی

عبدولی و دادمرز فینالیست شدند/ حذف شربی‌نیازی و نوروزی

رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در فنلاند با فینالیست شدن دو نماینده از کشورمان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای مدعیان چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز شنبه در شهر تامپره فنلاند آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر هایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله با نتیجه ٧ بر ٥ بهرام اف از ازبکستان را شکست داد و راهی فینال شد.حریف دادمرز در دیدار فینال کوین جردن سویرادو از آمریکاست.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه ۵ بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.عبدولی در این مرحله نیز توانست با نتیجه ٣ بر یک، مانیش از هند را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.عبدولی در دیدار فینال به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد. شربی نیازی در ادامه در دیدار شانس مجدد هم با نتیجه ١٤ بر ٤ مغلوب ساجان از هند شد و از دور رقابتها کنار رفت.در این وزن آکژول محموداف از قرقیزستان و کمال آمربی از آمریکا به فینال رسیدند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد. در ادامه با فینالیست شدن فرنگی کار روس، نوروزی هم به گروه شانس مجدد راه یافت تا برای کسب مدال برنز بجنگد. وی در گروه شانس مجدد هم با نتیجه ٣ بر ١ مقابل ساوولاینن از فنلاند شد تا از گردونه پیکارها حذف شود.در این وزن آرتور سارگسیان از روسیه و ولادن کوزلیوک از اوکراین فینالیست شدند.

کد خبر 4050644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha