۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳

محمد احمدی در گفتگو با مهر:

«اسکی باز» را امسال به نمایش نمی گذاریم/ پتانسیل اکران وجود ندارد

«اسکی باز» را امسال به نمایش نمی گذاریم/ پتانسیل اکران وجود ندارد

محمد احمدی تهیه کننده «اسکی باز» بیان کرد که این فیلم را امسال به نمایش عمومی نمی گذارند زیرا در حال حاضر پتانسیل اکران وجود ندارد.

محمد احمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران فیلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی بیان کرد: سال گذشته ما تجربه خوبی از اکران «جنجال عروسی» در مدارس داشتیم با این وجود فکر می کنم تابستان هم زمان خوبی برای نمایش برخی از فیلم های کودک باشد زیرا کودکان و نوجوانان می توانند به همراه خانواده خود به تماشای آثار بنشینند.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است در شهریورماه چند فیلم کودک اکران شود فکر می کنم دیگر پتانسیل چندانی برای نمایش یک فیلم دیگر نیست از همین رو این فیلم را امسال اکران نمی کنیم و در صورت اکران در سال آینده آن را توسط شرکت پخش خودمان یعنی «کویر فیلم» به نمایش می گذاریم.

احمدی در پایان گفت: پیشتر در جشنواره فیلم فجر قانونی وجود داشت مبنی بر اینکه فیلم های منتخب جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان می توانند به این رویداد راه پیدا کنند از همین رو در پی این هستیم ببینیم هنوز این قانون وجود دارد یا نه که در صورت وجود داشتن «اسکی باز» را به جشنواره فیلم فجر ببریم.

کد خبر 4054715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha