۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰

بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان - چین تایپه

عابدینی: سطح وزنه برداری یونیورسیاد در حد المپیک است

عابدینی: سطح وزنه برداری یونیورسیاد در حد المپیک است

سرپرست تیم وزنه برداری دانشجویان می‌گوید سطح مسابقات وزنه برداری یونیورسیاد از مسابقات جهانی بالاتر و در حد المپیک است.

نصرت الله عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم وزنه برداری دانشجویان پیش از اعزام به رقابتهای یونیورسیاد چین تایپه گفت: ما در سال ۹۵ کارمان را استارت زدیم و به تمام دانشگاه ها برای معرفی دانشجویان وزنه بردار نامه زدیم. مسابقات انتخابی را سال گذشته برگزار کردیم و سپس سه مرحله اردو را همراه با تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی و در شهر تبریز داشتیم.

وی افزود: سطح مسابقات وزنه برداری یونیورسیاد از مسابقات جهانی بالاتر و در حد بازی های المپیک است. رکوردهای دوره قبلی بازی ها اثبات کننده این ادعا است.

سرپرست تیم وزنه برداری دانشجویان درباره تعداد نفرات اعزامی به مسابقات یونیورسیاد تاکید کرد: حدود هفت نفر از وزنه برداران ایران به این مسابقات اعزام می شوند. البته امروز ترکیب نهایی مشخص خواهد شد. تیم ما فردا شب (یکشنبه شب) عازم چین تایپه خواهد بود.

عابدینی در پایان درباره شانس مدال آوری ایران در وزنه برداری یونیورسیاد گفت: تمام برنامه ریزی ما برای کسب نتایج خوب است و امیدواریم دو، سه نفر از ورزشکاران ما مدال بگیرند؛ البته در شرایط مسابقه همه چیز متفاوت می شود و باید دید چه پیش می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان از ۲۸ مرداد تا ۸ شهریورماه در کشور چین تایپه برگزار می شود.

کد خبر 4056337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha