۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵

معاونت پژوهشی اعلام کرد:

حمایت دانشگاه تهران از رساله های با موضوع بهداشت روان

حمایت دانشگاه تهران از رساله های با موضوع بهداشت روان

معاونت پژوهشی دانشگاه تهران از پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در حوزه های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران با هدف ارتقاء سلامت روانی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان، از رساله و پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با محورهای ارائه شده حمایت می کند.

دانشجویان می توانند پس از تصویب موضوع رساله/ پایان نامه خود در محورهای ذکر شده توسط گروه آموزشی مربوطه جهت دریافت حمایت های مورد نظر به معاونت پژوهشی دانشکده مراجعه کرده و درخواست خود را جهت بهره مندی از حمایت های مالی ۴ برابری و همچنین سایر حمایت های اجرائی ارائه کنند.

درخواست های دانشجویان پس از تصویب در کمیته پژوهشی ارتقاء بهداشت روانی دانشگاه مورد حمایت مالی تا سقف چهار برابر حمایت‌های معمول (کارشناسی ارشد ۶ میلیون ریال، دکتری ۱۶ میلیون ریال) مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت. موضوعات مورد مطالعه، لزوماً می بایست در ارتباط با دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران باشد.

محورها و اولویت پژوهشی:

از محورهای پژوهشی اعلام شده  می توان به بهداشت روانی، آسیب شناسی روانی و اجتماعی، آسیب شناسی مسائل اجتماعی- فرهنگی، مسائل تحصیلی، ازدواج، خانواده، دانشجو و دانشگاه، و معنویت، مذهب و سلامت روان، اشاره کرد.

میزان و نوع حمایت ها:

در صورت تصویب موضوع توسط گروه آموزشی مربوطه و تایید کمیته پژوهشی دانشگاه تا میزان ۴ برابر پایان نامه کارشناسی ارشد و معادل ۶ میلیون ریال و دکتری ۱۶ میلیون ریال مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت.

سایر حمایت‌ها:

از سایر حمایت ها می توان به، دسترسی به منابع اطلاعاتی و داده های مرتبط و موجود در مرکز مشاوره، همکاری در اجرای پرسشنامه ها در محیط‌های دانشجویی(پرسشگری(، کمک به ورود اطلاعات و آنالیزهای آماری، ارائه خدمات مشاوره اساتید برجسته، در صورت امکان جذب حمایتهای مالی سازمان های مرتبط، تهیه امکانات جزئی از قبیل هارد اکسترنال، ضبط صوت، فلش مموری، در اختیار قرار دادن فضای لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی و یا جلسات بحث گروهی متمرکز مرتبط با موضوع اشاره کرد.

کد خبر 4058530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha