۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

سپیدرود اولین سه امتیاز لیگ برتری‌اش را از پیکان می‌گیرد

سپیدرود اولین سه امتیاز لیگ برتری‌اش را از پیکان می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: بعد از شکست مقابل گسترش فولاد روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم و به دنبال اولین ۳ امتیاز لیگ برتری‌مان هستیم.

علی بهارمست در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار هفته گذشته سپیدرود و شکست مقابل گسترش فولاد گفت: همه آنهایی که این بازی را دیدند اظهار می‌دارند که شکست در این بازی حق سپیدرود نبود. به خصوص گلی که در ثانیه‌های پایانی دریافت کردیم درست لحظه‌ای بعد از خطای بازیکنان میزبان در محوطه جریمه روی حسین کعبی به دست آمد. 

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: در این سه هفته امتیازاتی را از دست داده ایم که حاصل کم تجربگی و جوانی تیم ما بود. اغلب افرادی در تیم ما هستند تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند و ما در این هفته‌ها تاوان این کم تجربگی را پرداخت کردیم. در این سه بازی گذشته حق تیم ما در بدبینانه ترین حالت کسب حداقل ۵ امتیاز بود و ما الان ۵ امتیاز از پیش بینی‌های خود عقب هستیم که امیدوارم این امتیازات از دست رفته به زودی جبران شود.

وی افزود: این هفته هم بازی سختی با تیم پیکان داریم. پیکان تیم خوبی است و ما از این تیم شناخت خوبی داریم. بعد از شکست مقابل گسترش هم مجموعه باشگاه و کادر فنی سعی کردند بازیکنان را از نظر روحی ریکاوری کرده تا برای این بازی آماده شوند. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی نداریم و آماده کسب اولین سه امتیاز لیگ برتری برای سپیدرود می‌باشیم. 

بهارمست در خاتمه گفت: تا به اینجای کار هواداران حمایت شایسته‌ای از تیم خودشان داشته‌اند و من امیدوارم مقابل پیکان به لطف حمایت‌های همین هواداران به هدف مان که رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر است دست پیدا کنیم.

کد خبر 4058695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha